pátek 29. července 2016

Kuřecí placičky s cuketou a kari

Včera jsem načala větší balení masa na rizoto, ale spotřebovala jsem jen polovinu, a tak jsem potřebovala vymyslet, co dnes uvařím z té druhé poloviny. Chtěla jsem zkusit něco, co jsem ještě nevařila a tak mě napadly placičky. V lednici ještě byla cuketa ze zahrádky, a tak jsem toho využila. Smíchala jsem, co mě napadlo, a takhle to dopadlo.




Recept: Suroviny: 500 g kuřecí maso, nakrájené na kostičky
                            : 350 g cuketa, nahrubo nastrouhaná
                            : 2 vejce
                            : 2 lžičky kari
                            : 4 lžíce hl.mouka
                            : 1/2 lžičky drcený kmín
                            : 4 stroužky česneku,prolisované
                            : sůl( nemám na sůl moc odhad, většinou
                             vše radši postupně dosoluji, dala jsem
                             2 lžičky, a placičky jsou trochu slanější,
                             záleží, jak kdo solí)
                            : olej

Všechny ingredience kromě oleje smícháme v misce, menší naběračkou sbíráme těsto, a na rozpáleném oleji do zlatova usmažíme placičky. Vyndaváme je na kuchyňské utěrky, abychom se zbavili přebytečného oleje.


4 komentáře:

  1. Miluju kari a cuketu, asi to vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Cuketové placičky zbožňuju. Ty tvoje vypadají fakt dobře, vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla letos v létě něco z cukety každou chvíli :) A teď si jdu vařit oběd do práce(s cuketou :D ) :) tak snad budou chutnat, všechno jsem brala tak nějak od oka, množství jak mě napadlo :)

      Vymazat

Za komentáře děkuji, jsem ráda za každou vaši odezvu :)