úterý 26. července 2016

Cestou necestou, loukou neloukou....

Tak jsem se zase jednou vydala fotit. Přítelovo mamka chtěla, ať jí jdeme najít větev na udržení rajčat, tak jsem toho využila a vzala s sebou foťák.
Nedávno jsem přišla na to, jak fotit s rozostřeným pozadím(ne že by bylo nějak těžké to nastavit, jen než já na něco přijdu).



A tak jsem zase zkoušela a zkoušela, a mazala a mazala a nechala pár fotek.

Konečně jsem mohla vyfotit motýla, aby to alespoň trochu nějak vypadalo(i když mam ještě hodně co se učit).

Zkoušela jsem fotit z různých úhlů, přiblížit, oddálit.

Asi po 100 pokusech jsem vyfotila svojí první kobylku( tak aby nevypadala jako rozmazaný flek)

O tomhle motýlu jsem nevěděla, jak se jmenuje, a tak jsem si doma musela hned zjistit, co to je. A teď už vím, že jedovatá vřetenuška.

Tyhle dva jsem stihla vyfotit jen jednou, rychle uletěly. 

A ještě jedna kobylka.

Poslední fotka před tím, než se mi foťák vybil. A hned po vybití mi do cesty skočila ta největší kobylka.

Budu ráda, když mi napíšete, jak se vám fotky líbí/nelíbí.

5 komentářů:

  1. Neznám větší relax, než se procházet letní loukou ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já to měla trošku jako takovou bojovku, než procházku :) málem jsem se tam propadla do něčí nory, a vylezla jsem poštípaná s plnym nosem(alergie), ale jsem ráda, že jsem šla :)

      Vymazat
  2. wow! Fotky motýlů jsou super. Tyhle cesty do přírody jsou nejlepší, vždy je tu co fotit a objevovat. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju,jsem rada,ze se libi :) posledne kdyz jsem byla fotit tak jsem byla asi pul hodiny u mravencu :D to sem taky casem pridam :)

      Vymazat

Za komentáře děkuji, jsem ráda za každou vaši odezvu :)