čtvrtek 29. září 2016

Tipy na seriály č.1

Na spoustě blogů jsem četla různé články s oblíbenými seriály, s oblíbenými filmy. Rozhodla jsem se, že články tohoto typu začnu psát také, protože mě čtení takových článků baví, a třeba vás čtenáře budou bavit i ty mé a najdete zde inspiraci, co sledovat. Nebudu psát jen o těch filmech a seriálech, které se mi líbily, ale vždy jednou za čas představím takové shrnutí, co jsem viděla.  Začnu s několika seriály, které sleduji/sledovala jsem.

The 100

Výsledek obrázku pro the 100
Část lidstva, která přežila nukleární katastrofu na Zemi a její život je omezen na vesmírnou loď, se téměř po sto letech po nehodě snaží přijít na to, zda je Země znovu obyvatelná, 100 mladých lidí je vysláno na Zem, aby zjistilo, zda se dá na Zemi znovu žít. Čekají je však události, které nikdo nečekal.  Jeden ze seriálů, u kterého vždy čekám, kdy už bude nový díl. Seriál je plný překvapení, zvratů, takový typ seriálu, na který se vždy ráda podívám. Jen v poslední sérii bych několik scén nejradši přeskočila.

Arrow



Mám strašně ráda lukostřelbu (i když jsem z luku střílela jen párkrát), je to má nejoblíbenější zbraň a seriál je luků a šípů plný. Oliver se po pěti letech mimo domov vrací do svého města, a pomocí několika přátel se snaží likvidovat zločince, kteří jejich město ničí. Akční seriál, protkaný útržky z Oliverovy minulosti, v každém díle se objevují noví zločinci, ale zároveň na sebe díly navazují, a vy chcete vědět, co bude dál. Jen mi chvíli trvalo, než jsem si v pozdějších sériích zvykla na objevování metalidí.

The Big Bang Theory a How i met your mother

  

Co k seriálům dodat. Asi je všichni znáte. Pokud máte rádi sitcomy a chcete se zasmát, a ještě jste seriál neviděli, určitě začněte sledovat. How i met your mother mám zkouknutý celý ( i když ten konec mi k tomu neseděl) a Big Bang Theory všechny díly, kromě nejnovějšího.

Přátelé 



Dříve jsem na tento snad všemi známý seriál moc nekoukala, pořádně mě na něj navedl až přítel. A jsem ráda, zhlédli jsme celou sérii, každý večer máme nějaký díl puštěný na spaní. Přátelé si pouštím před vánoci, když balím dárky, u vaření. Myslím, že se mi nikdy neokoukají, i když už si některé díly také pamatuji, vím co se v nich stane, stále se scénám v nich směji.

Hra o trůny

Hra o truny Poster

Pokaždé, když skončí série, se nemůžu dočkat, až bude další. A že se musí čekat hodně dlouho, nová série vychází vždy jednou za rok, a každá má jen deset dílů.  Seriál plný intrik, zvratů, podrazů, válek, špehů, plný akce, napětí. Jediná pátá série byla poněkud slabší, až na poslední díly, ale i přesto patří seriál k mým nejoblíbenějším.

Grimm

Grimm Poster

Seriál na motivy příběhů bratří Grimmů a spousty dalších. Seriál je takové spojení kriminálky a nadpřirozena, což znamená seriál přímo pro mě. Kriminálky jsem měla ráda vždy, a nadpřirozeno také. Závěry jednotlivých sérií vás nutí vyčkávat, kdy už konečně bude další.

Homeland

Ve jménu vlasti Poster

Sledovat tento seriál jsem původně vůbec neměla v plánu, trailer ani anotace mě nenalákala. Později jsem však viděla části několika dílů, a musela jsem začít koukat, opak byl pravdou, a seriál mě hodně oslovil. Dějí se tu v podstatě věci, které se teď dějí i ve skutečném světě, teroristické útoky a podobně, některé až příliš shodné s těmi skutečnými. Seriál můžu jedině doporučit.

Pro dnešek je to vše, seriálů, které sleduji je spousta, a je i plno těch, které jsem ještě neviděla, ale chystám se na ně.

A na jaké seriály koukáte vy? Jaký je váš nejoblíbenější, a které byste rádi viděli? A sledujete některý z uvedených seriálů? :)

zdroje fotek

9 komentářů:

  1. Jo Hra o trůn je super, taky koukám :)
    http://fantasyalatriel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Můj nej jsou Game of thrones a Vikings

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Arrow je super seriál! Zrovna mě úplně pohltil - jsem ve 3. sérii a už se bojím, že brzy přijde konec. Ale až to přijde, tak je další volbou Flash, který je ze stejné dílny a objevil se i v seriálu Arrow. Na Hře o trůny se taky shodnu, fantastický počin. Ze seriálů, co jsem viděl dřív, musím doporučit Dextera a Jmenuju se Earl.
    ---
    kdyzmyslis.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U Arrow mi chybi shlednout jen nejnovejsi dil :) Flash me nejak nechytnul, nevim, jestli nekdy budu koukat.Earla jsem videla jen nejake dily, kdyz koukal pritel, ale bavily me, mozna se k nemu nekdy take dostanu :) A ma.Dextera bych se rada nekdy podivala :)

      Vymazat
    2. U Arrow mi chybi shlednout jen nejnovejsi dil :) Flash me nejak nechytnul, nevim, jestli nekdy budu koukat.Earla jsem videla jen nejake dily, kdyz koukal pritel, ale bavily me, mozna se k nemu nekdy take dostanu :) A ma.Dextera bych se rada nekdy podivala :)

      Vymazat
  5. Sakra, na to the 100 se asi budu muset mrknout. Nejsi první, kdo mi to doporučuje, takže na tom asi něco bude! :) škoda, že času na seriály teď není tolik, kolik bych chtěla.
    Každopádně se s tebou shodnu u HIMYM? TBBT a Přátel. To jsou prostě klasiky, na takový to večerní "už ležim v posteli ale spát se mi ještě nechce", nebo "sakra, měla bych se učit, ale nechce se mi" .. no a nebo když je člověk nemocnej a musí 24/7 ležet v posteli. :) Viděla jsem každej díl, spoustu z nich třeba i desetkrát, spoustu scén znám nazpaměť, ale prostě m stejně neomrzí :))
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat

Za komentáře děkuji, jsem ráda za každou vaši odezvu :)