čtvrtek 20. října 2016

Podzimní focení


Asi dva týdny pokaždé, když jdu na zastávku, chodím kolem třech krásně zbarvených stromů, a tento týden jsem se je konečně vydala i vyfotit. Jsem člověk, který má rád teplo, jsem ráda, když můžu nosit jen kraťasy a tilko, tak jako v létě, ale letos jsem se částečně těšila i na podzim, především kvůli focení. Na některé z fotek se teď můžete podívat.















A jak máte rádi podzim vy? A je mezi vámi někdo, kdo také rád fotí ? :)

14 komentářů:

  1. Nádherné barvy. Nevíc se mi ale líbí ty mraky na šesté fotografii.
    Pokochal jsem se.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné fotky :-) Podzim miluju díky ohromnému množství barev :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) je to hezké, koukat na ty barvičky všude kolem :)

      Vymazat
  3. Úžasné fotky! Také bych ráda fotila, baví mně to, ale bohužel nemám dostatek financí, abych si koupila nějaký kvalitní foták :/ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :) já si ho musela vzít na splátky, jinak by mi z výplaty nic nezbylo :) Ještě bych někdy ráda další objektivy, ale to je asi ještě vzdálená budoucnost, alespon se zatím pořádně naučím s tím jedním :)

      Vymazat
  4. Moc krásné fotečky! Podzim je nádherné roční období! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju :) je hrozne fotogenicky, vsechny ty barvy a tak :)

      Vymazat
  5. Opět krásné fotky. Podzim je na to jak dělaný. Před pár dnama jsem narazila na úžasnou scenérii, ale bohužel jsem u sebe neměla foťák. Jak mě to štvalo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) to mě taky štve, když někde jdu a vidim něco, co by se dalo krásně vyfotit, ale neni čím, nebo třeba jen jedu kolem autobusem

      Vymazat

Za komentáře děkuji, jsem ráda za každou vaši odezvu :)