pátek 16. září 2016

Pár fotek z léta

Po delší době přidávám opět pár svých fotek. Tentokrát to budou fotky z Kájova a z Prahy(nečekejte fotky z centra, ty budou jindy, jen pár fotek z přírody )


Hodně ráda fotím mraky, a tak jsem fotila i tady 




Pavouka jsem vyfotila snad padesátkrát a vybrala jedinou fotku, a i na ní by se dalo ještě hodně zlepšit. Třeba příští fotka pavouka bude lepší.


Kájovský kostel



Ještě jednou kostel, pokus o výhled mezi větvemi

Zkoušela jsem vyfotit i mravence, i když jsem čekala, že po mě každou chvíli začnou lézt. Byli nade mnou, pode mnou, kolem mě. Fotila jsem je asi půl hodiny, větve, po kterých lezli, byly výš než já, musela jsem jednou rukou držet větev a druhou zaostřovat a fotit-šlo to špatně.







A teď už fotky z Prahy





Budu ráda za každý komentář :) 




21 komentářů:

  1. Nádherné fotky! ♥ Už teraz mi chýba leto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju,jsem rada,ze se libi :) ja si letos leta moc neuzila,kvuli praci,tak bych ho take klidne prodlouluzila :)

      Vymazat
    2. Dekuju,jsem rada,ze se libi :) ja si letos leta moc neuzila,kvuli praci,tak bych ho take klidne prodlouluzila :)

      Vymazat
  2. Kdybych já viděla takového pavouka, utíkala bych co nejdál.. :D Moje fobie k nim se ještě zhoršila, když po mě venku na oslavě přelezl velký černý domácí vypasený pavouk..

    ~~~
    https://fandom-of-fairy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja driv chtela domu sklipkana :D ted me posledni dobou zacinaji pavouci stvat,uz jsme jich nasli doma nekolik a docela velkych.Ale takhle kdyz jdu fotit,tak mi nevadi,spis lip,kdyz nejaky takovy potvory najddu :D

      Vymazat
  3. Moc hezké fotky, léto je moje nejmilejší roční období. FitBlogies

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :) také mám léto nejradši, i když letos jsem si kvůli práci moc sluníčka neužila

      Vymazat
  4. Fotky jsou opravdu moc krásné. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem rada, ze se libi :) Asi mi to jde lepe, nez kresleni :)

      Vymazat
    2. To jsem rada, ze se libi :) Asi mi to jde lepe, nez kresleni :)

      Vymazat
  5. Ahoj :) krasny články a úžasné fotecky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj :) krasny články a úžasné fotecky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné fotky. Taky ráda fotím, ale nikdy nejsem spokojená :D Nejraději stromy (na ty jsem úchyl :D) a pak krajinu všeobecně. Ale na ty tvé fakt nemám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja kdyz jdu fotit, tak jednu vec vyfotim nekolikrat, vyberu treba jednu a i u ty jedny nejsem poradne spokojena a vim, ze bych mohla plno veci zlepsit, ale zkousim fotit a postupne se učim, a snad se budu zlepsovat :)

      Vymazat
  8. Ten pavouk je vyfocený naprosto božsky (a koneckonců i ty ostatní fotky, ale zvlášť on mi vzal dech). Klaním se! Ale ne moc, třeba na špičky si ze stoje nedosáhnu, takže... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) No bylo něco ho vyfotit tak, aby to vypadalo aspon nějak normálně. Měla jsem štěstí, že se moc nehýbal, a i tak jsem měla co dělat, abych ho takhle vyfotila :D

      Vymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, omylem jsem tvůj komentář smazala.🙈🙈Ale stihla jsem ho naštěstí přečíst, děkuju.😊

      Vymazat

Za komentáře děkuji, jsem ráda za každou vaši odezvu :)