středa 21. září 2016

Ovesné palačinky

Poslední dobou mě baví připravovat si pořádné snídaně, někdy se mi to nepovede, ale snažím se vstávat tak, abych si snídaní stihla připravit. Dřív jsem kolikrát nesnídala vůbec, neměla jsem na jídlo po ráno chuť, ale postupně se snídaně stala důležitou součástí mého dne. Dnes jsem poprvé zkusila ovesné palačinky a tady máte recept.





Suroviny : 250 ml mléka
                : 1 vejce
                : 100 g ovesné mouky
                : 15g cukru
                : olej na smažení

Všechny suroviny smícháme v misce, až nám vznikne řídké těsto. Rozehřejeme pánev a přidáme trochu oleje. Naběračkou vlijeme do pánve těsto, a tvoříme palačinky.


Před každou novou palačinkou těsto promícháme, mouka má tendenci zůstávat na dně.  Uvedené množství mi vystačilo na 6 palačinek, ale záleží na vás, jak velké palačinky budete mít.


Palačinky jsem ochutila agávovým sirupem, a přidala ovoce.
A s čím si nejraději dáváte palačinky vy? :)



6 komentářů:

  1. Taky tyhle palačinky s přítelem děláváme a máme je moc rádi :) A dávám odběr, kdyby tě i můj blog zaujal, budu ráda, když mě budeš sledovat také :)


    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Take mi zaachutnaly :)Jsem rada,ze te blog zaujal :) tvuj jeste urcite zkouknu :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. A moc dobre chutnaji :) je to zas zmena oproti klasickym,a to me bavi :)

      Vymazat
  3. Vyzerajú veľmi dobre, určite vyskúšam :)

    Pozývam ťa na moju veľkú GIVEAWAY: GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou moc dobry :) driv bych se cokoli ovesneho ani neochutnala,ale ted zkousim skoro vse,co jde :)

      Vymazat

Za komentáře děkuji, jsem ráda za každou vaši odezvu :)