sobota 2. července 2016

Krkonoše

V květnu jsme byli na dovolené v Krkonoších,tak přidávám nějaké ty fotky. Byli jsme tam od pondělí do pátku, počasí nebylo nejhezčí, až ve čtvrtek se částečně vyjasnilo. I přes nepřizeň počasí to byla parádní dovolená, jen by to chtělo být tam alespoň o týden déle, je tam toho tolik, co by se dalo projít a navštívit.
Jedna fotka z Jánských lázní, byli jsme se tam jen podívat, chvíli se projít.


Cestou na Labskou boudu....nachodili jsme kolem 25 kilometrů, nohy další den bolely, ale stálo to za to :)






Cestou z Labské boudy jsme šli před Medvědín, tak ještě poslední, medvědí fotka.
Fotek mám plno, ale přidala jsem jen ty, které se mi zdály nejhezčí. Tak snad se budou líbit( já se snad časem ve focení zlepším :) )

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za komentáře děkuji, jsem ráda za každou vaši odezvu :)