sobota 16. července 2016

První zkušební fotky s novým foťákem

Poslední dobou jsem si začala stále víc a víc přát kvalitnější foťák. Včera jsem si ho došla koupit. Rozhodovala jsem se který asi hodinu, ale nakonec jsem vybrala, Nikon D5200. Dnes dopoledne jsem se vydala ho vyzkoušet. Ještě nějakou dobu potrvá, než se  s ním pořádně naučím, a než ty fotky začnou nějak vypadat, zatím jen zkouším, co a jak s jakým nastavením fotí, zkouším a mažu. Jen pár fotek jsem nechala, a ty vám teď ukážu.








10 komentářů:

  1. Krásné fotky, hlavně ten šnek je - krásný detail. Právě jsem si taky objednal foťák, tak se těším, že budu konkurovat ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :) tak to se těším na fotky :) já si pak chci ještě koupit makroobjektiv časem, až na něj budou peníze :)

      Vymazat
  2. Fotky se povedly! Tak ať foťák dobře slouží!

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Meliso,
    přišla jsem se opět podívat na tvůj blog.

    Nejsem sice znalec, ale nejvíce mě zaujala ta čtvrtá fotografie. Působí na mě velice blaze.

    Na druhou stranu se očima vyhýbám té poslední, protože mě prostě to ''zvíře'' příjde strašně nechutné. :D Pardon.

    Hezký den,
    Jennifer Moonenc
    www.jennifermoonenc.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju za návštěvu a jsem ráda, že se fotka líbí :) Já slimáky taky zrovna v lásce nemam, ale když už tam byl, tak jsem ho vyfotila. První slimák mi "utekl" do trávy, než jsem stihla pořádně zaostřit a nastavit foťák (byly na silnici, tak jsem ještě musela dávat pozor na auta), a ten, kterého jsem vyfotila se mi otočil :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tuším, že stejný foťák má moje kamarádka a je úžasný, tak ať se dobře fotí! :) Fotíš překrásné fotografie a právě ta poslední se mi líbí moc :) Všechny jsou super.

    OdpovědětVymazat
  6. děkuju, časem se třeba budou fotky líbit ještě víc, až se to pořádně naučím, a až budu foťák pořádně ovládat :)

    OdpovědětVymazat

Za komentáře děkuji, jsem ráda za každou vaši odezvu :)