středa 13. července 2016

Zvířecí várka fotek z Vrbenských rybníků

Asi před měsícem, když jsem měla volno, dostala jsem náladu na focení. Vytáhla jsem kamarádku a šly jsme se projít k Vrbenským rybníkům. Takhle focení dopadlo.
Hned u druhého rybníka měly kachny svoje hnízdečko.




Fotím je snad všude, kde jsou, fotky kachen už mám z několika různých míst i měst.


Po čase k nám připlula i nějaká ta mláďátka.



kachny, kachny, kachny



Kromě kachen byl u rybníku také racek. U malého jeden, u velkého je jich snad nekonečné množství, ale tak daleko, že se pořádně vyfotit nedají(nebo alespoň můj foťák to nezvládne). 



                                                Pokusy vyfotit racka v letu.







I labutě jsou obyvately Vrbenských rybníků. Stejně jako kachny měli zrovna mladé.





Po cestě dál se k nám přidalo asi 6 koček, vyfotit se mi však všechny nepovedly.

2 komentáře:

  1. Jee kočky jsou boží :D A moc se mi líbí ta 6 fotka :)
    FOXIE SIMMA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tam kolem nás ťapkali, tak jsem toho musela využít :D děkuju :)

      Vymazat

Za komentáře děkuji, jsem ráda za každou vaši odezvu :)