sobota 11. ledna 2020

Plány a cíle na rok 2020 - Pohyb

V posledních letech se pohybu věnuju častěji než dřív, ale už dlouho jsem byla zaseknutá na takové udržovací úrovni. Nezhoršovala jsem se, ale ani neposouvala. Stejně jako ostatní věci, hodně to souviselo se špatnou organizací času. A i co se pohybu týče, stanovila jsem si několik cílů.





Uběhnout 20km

Minulý rok jsem měla cíl uběhnout 10km a to se mi podařilo. Letos bych se ráda dostala zase dál.

Odcvičit fitfab light, fitfab strong, fitfab stronger a fitfab strongest.

Fitfab cvičím od té doby, co s ním @andy.fitfab přišla, ale ještě nikdy jsem neodcvičila celý měsíční program v kuse, i když nebyl měsíc, kdy bych alespoň pár videí neodcvičila. A zatím se mi cvičit daří. (fotka je pár dní stará).
.
Uběhnout 5km pod 30 minut

Provaz

Naučit se stojku

Víc chodit - každý měsíc mít průměrně alespoň 10 000 kroků.

Víc plavat

Zúčastnit se běžeckého závodu

Most ze stoje

Cílů není málo a nebude snadné jich dosáhnout. Ale vím, že udělám vše proto, abych si je splnila. Rok #nebojseprijimatvyzvy pokračuje a já si ho už od začátku nesmírně užívám.

A jaké jsou vaše cíle týkající se pohybu? :)

2 komentáře:

  1. Já doporučuji cvičení od Jillian !!

    Moje oblíbenkyně a hlavně se rychle dostane člověk do formy! Chystám se na ni po šestinedělí :D Takže někdy v březnu, pokud mě prcek nechá :D

    OdpovědětVymazat
  2. Držím palečky se splněním cílů! Já bych tento rok chtěla zařadit do svého života opět pohyb (gym) a naučit se stojku. ❤️

    OdpovědětVymazat

Za komentáře děkuji, jsem ráda za každou vaši odezvu :)