čtvrtek 9. ledna 2020

Blog a Instagram - Plány a cíle na rok 2020

V loňském roce jsem blog i Instagram hodně zanedbala. Na blogu nebyla moje aktivita téměř žádná a Instagramu jsem se také mohla věnovat lépe. Pravda, na stories jsem byla aktivní a sem tam jsem přišla s nějakým nápadem, ale nebyla jsem aktivní dostatečně, ani úprava nebyla taková jaká by mohla být. A i k blogu a instagramu mám na letošní rok několik plánů a cílů.




Každý týden zveřejnit alespoň jeden článek na blog

Nápadů na články mám teď spoustu a stále mě napadají další, a proto bych chtěla zavést nějakou pravidelnost přispívání. Nemyslím konkrétní den, kdy budu článek přidávat, ale abych alespoň jeden za týden vždy napsala.

Dosáhnout 80 pravidelných čtenářů blogu

Možná je to moc, ale budu se snažit být tak aktivní a přidávat články, které budou čtenáře bavit, abych se na takové množství čtenářů dostala. Je to jen číslo, ale každý nový čtenář mi vždy udělá radost. 

Každý měsíc přidat alespoň deset příspěvků na Instagram 

V loňském roce jsem příspěvky přidávala opravdu málo a je čas to napravit. 

Točit víc mluvených stories na Instagram 

Dosáhnout 2000 sledujících na Instagramu 

Protože i když Instagram není jen o číslech, čísla ukazují hodně a vždy je hezké vidět, když sledující rostou. Ale pořád jsem zastáncem toho, že je lepší mít 100 aktivních sledujících, které můj Instagram baví, než 1000 takových, které nezajímá a sledovat ho vlastně nechtějí. 

Fotit kvalitnější fotky +lepší úprava stories

Jsou fotky, se kterými jsem opravdu spokojená, a jiné, které vypadají odbytě. Budu se snažit, aby každá fotka byla co nejlepší, hezky vyfocená i upravená. A s úpravou fotek ve stories bude také ještě práce. 

Každý měsíc přidat soutěž 

Miluju rozdávat dárky a už teď mám naplánovaných několik soutěží.

Víc nápadů, projektů

Ať už se budou týkat dalších čtecích maratonů, výzev nebo něčeho nového.

3 komentáře:

  1. Tak máš toho před sebou hodně :D Důležité je, aby tě to bavilo a nedělala to nakonec jen proto, abys něco splnila, to je pak hodně cítit.

    A neměj strach, myslím, že spoustu se ti za chvíli splní :)

    OdpovědětVymazat
  2. Držím palce, ať se ti všechny plány podaří splnit! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Přijde mi hrozně fajn, že to píšeš takhle veřejně, aby ses k tomu mohla vrátit po roce :)
    Marky (Books are my life...)

    OdpovědětVymazat

Za komentáře děkuji, jsem ráda za každou vaši odezvu :)