pondělí 6. ledna 2020

Knižní série, které už dlouho čekají na přečtení /dočtení

Jsem tu s posledním ze série článků o knihách, na které se letos chystám. Tentokrát se týká knižních sérii, které jsem už rozečetla, ale nedočetla, a také těch, na které už se chystám opravdu dlouho.



Upíří deníky

Sérii Upířích deníků jsem rozečetla už dvakrát, možná i třikrát. Před rokem jsem přečetla pět dílů, ale na zbylé se nedostalo. Narozdíl od jiných sérii, na re-reading se nechystám a budu pokračovat šestým dílem. A doporučuju tuhle sérii nečíst, není vůbec dobrá. Seriál miluju, ale tuhle sérii chci dočíst jen proto, jak dlouho jsem čekala, než jsem sehnala všech 17 dílů a trochu mě zajímá, jaké šílenosti v dalších dílech autorka vymyslí. 

Sirotčinec slečny Peregrinové

Dva díly jsem kdysi četla, ale rozhodně si přečtu celou sérii a znovu se podívám i na film. 

Pokrevní pouta

Volně navazující série k mé oblíbené Vampýrské akademii. Přečetla jsem jeden nebo dva díly, hodně let zpátky, ale letos, díky společnému čtení od @sberatelka.knih si konečně přečtu celou sérii. 

Vraní dívka

Další série, kterou mám doma už opravdu dlouho a mám z ní přečtené jen dva díly. 

Jiskra v popelu

Před rokem, když vyšel poslední díl, celou sérii (i re-reading prvních dvou dílů) jsem si chtěla hned přečíst. Nevyšlo to a já se už těším, až si tuhle úžasnou sérii zase přečtu a dozvím se, jaká je Smrt před branami. 

Kroniky pozůstalých 

Další ze sérii, kterou jsem jen rozečetla, ale nedočetla.

Eragon

Stále nemám Eragona ve své knihovně, a už tak dlouho si ho chci koupit. Přečtené mám tři a půl dílu(knihovna), ale už je to dlouho. 

Labyrint

Filmy mám moc ráda a jsem zvědavá, jaké budou knihy. 

Šest vran

Co dodat. Loni jsem konečně přečetla Grišu, ale tahle duologie je pořád mým velkým restem.

Měsíční kroniky 

Další ze sérii, které čekají na přečtení neskutečně dlouho. 

Skleněný trůn 

První díl Dvorů mám za sebou už třikrát, Skleněný trůn jsem pořád ještě nečetla. Nejvyšší čas to napravit. 

Zaklínač 

I Zaklínače mám na svém TBR vážně dlouho a po zkouknutí seriálu je to ta největší nutnost. 

A na jaké série se chystáte vy? :) 

9 komentářů:

  1. Tak já jsem na tom stejně :D Mám buď série rozečtené nebo ještě ani nenačaté :D

    Z těch rozečtených je to série od Keplera, Robothama a Yrsa. Z těch ještě nenačatých je to například celý Nesbo, kterého mám a Hjorth :D

    Na druhou stranu mám ale nějaké ty série už za sebou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kepler, Nesbo.. tak tady jsem pozadu a nemám ještě přečtenou ani jednu :D

      Vymazat
  2. Mám rozečtený Dvůr trnů a růží (dvě knihy) a Eragon (1 knihu). Mým cílem ke samozřejmě dočíst tyto dvě série. V plánu mám Hru o trůny, Zaklínače, Měsíční kroniky. Možná by se našlo i něco dalšího, jen ten čas, tohi je tak nějak nedostatek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkný seznam. Tak ať přečteš co nejvíc z nich. :)

      Vymazat
  3. To má asi každý. I já mám stále více rozečtených sérií a buď na ně postupem času pozapomenu nebo než se mi do rukou dostane další díl, tak pak zjistím, že utekla strašná doba. Eragona bych také ráda dočetla. Chybí mi poslední díl, ale chci si to celé přečíst znovu. Také Anita Blake, tam jsem myslím skončila u 13. dílu. Pak nějaké detektivní série, těch už je tolik, že to nestačím sledovat :D

    OdpovědětVymazat
  4. Dočíst Upíří deníky? Jsi šílená! :D Ale poslední díl Eragona bych taky mohla dočíst. A Měsíční kroniky jsem ještě ani nezačala číst. Měla bych to napravit.

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U těch deníků to nakonec asi vzdám. Snažila jsem se pokračovat, ale to se nedá. :D

      Vymazat
  5. Máš tam pár skvělých kousků! Ale zvlášť Šest vran a Měsíční kroniky bys měla rozhodně dočíst!
    Marky (Books are my life...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S Šesti vranami už jsem konečně začala. Ještě mi zbývá Prohnilé město. A ke Kronikám se letos tak ještě dostanu. :)

      Vymazat

Za komentáře děkuji, jsem ráda za každou vaši odezvu :)