neděle 26. ledna 2020

Plány a cíle na rok 2020 - Ostatní

Jsem tu s posledním článkem s mými plány a cíli na rok 2020.




ANGLIČTINA

V roce 2019 bylo pár měsíců, kdy jsem angličtinu procvičovala téměř každý den, ale i takové, kdy jsem se jí nevěnovala téměř vůbec. A proto se budu snažit angličtině věnovat víc, abych se ji konečně pořádně naučila.

Duolingo
Splnit všechny lekce, potom procvičovat.
Přečíst každé dva měsíce alespoň jednu anglickou knihu.
Víc mluvit v zahraničí.

CESTOVÁNÍ

Posledních pár let cestuju pořád víc, a je pár míst, na které bych se v letošním roce ráda podívala.

Podívat se do Španělska.
Podívat se do Norska.
Doplnit mince z výletů.
Navštívit další hrady a zámky.
A cokoli dalšího se naskytne.

KRESLENÍ +KALIGRAFIE

Kreslení jsem se v posledních letech nevěnovala prakticky vůbec, a to bych také ráda zlepšila. A nejen kreslit, ale i se víc věnovat krasopísmu, ať už třeba v deníku, diáři nebo jen tak.

VAŘENÍ

Vařím pořád, ale v roce 2019 jsem většinou vařila podle toho, co bylo zrovna nejrychlejší a hodně jsem vaření odbývala. Ráda zkouším nové recepty a ochutnávám nová jídla.

Vyzkoušet 53 nových receptů (ideálně každý týden alespoň jeden).

Zajít si na kurz vaření.

Ochutnat 10 nových věcí.

Focení

Fotím pořád, ale v  roce nebylo moc dnů, kdy bych vzala svoji zrcadlovku a vydala se jen tak fotit, třeba k rybníkům. A můj plán je, aby v roce 2020 bylo víc takových dní.

Otužovat se.

Tvořit propracovanější deník.

Podívat se každý týden alespoň na jeden film /díl seriálu. (mimo dovolené a pod.

A jaké cíle máte vy? :)

3 komentáře:

  1. To jsme na tom dost podobně. Já chci zlepšit angličtinu, více vařit a kreslit :)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
  2. Hodně štěstí!
    Já bych ráda konečně dodělala VŠ, zlepšila němčinu a ruštinu, naučila se základy italštiny. Taky mám v plánu cestovat, takže se mi to snad splní :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je to teď těžké na plnění plánů... Ale i tak pracuju na vylepšení angličtiny, svého blogu, instagramu, zvládnout do toho školu... a konečně si dát život trochu dokupy :-)

    OdpovědětVymazat

Za komentáře děkuji, jsem ráda za každou vaši odezvu :)