neděle 5. ledna 2020

Knižní plány na rok 2020

Dáváte si nějaké knižní cíle? V dnešním článku jsem pro vás sepsala ty mé.



Přečíst 110 knih

Výzvu na letošní rok mám stejnou, jako na ten loňský. V roce 2019 se mi ji splnit nepodařilo, ale věřím, že rok 2020 bude co se týče přečtených knih bohatší. 

Splnit výzvu z databáze knih 

Zatím jsem žádnou z jejich výzev nesplnila, popravdě na ně během roku dost zapomínám, ale letos bych ráda splnila výzvu celou. 


Každý měsíc přečíst alespoň jednu klasiku 

Už dlouho se chci víc věnovat i klasické literatuře, a proto bych si alespoň jednu vždy přidala na svůj měsíční TBR. 

Každé dva měsíce přečíst alespoň jednu anglickou knihu

Dočíst poslední dva díly Harryho Pottera postupně si anglické knihy načíst tak, aby se mi četly stejně dobře, jako ty české. 

Číst víc doporučených knih 

Mám dva různé seznamy doporučených knih, jedny, které jsem si nechala doporučit při pořádání jedné z prvních soutěží, a druhý seznam, kam si píšu další knihy, které mi někdo doporučí a hodně mě zaujmou. 

Mít během roku pořád víc přečtených než nových knih 


Koupit si novou knihovnu 

Už knihy musím skládat na zem na hromádky vedle knihovny, jiné místo není. Vážně si potřebuju koupit další knihovnu. 

Psát propracovanější recenze 

Mám pocit, že každá moje recenze zní skoro stejně, používám ta samá slova a v tom bych se ráda posunula. 

Snížit počet nepřečtených knih, které mám ve své knihovně. 

A že jich mám opravdu hodně. 

Zapsat všechny své knihy na Goodreads

Velkou část knih, které mám, mám na Databází knih, ale je jich hodně, které chybí a které už třeba nemám. A tak bych si chtěla seznam zapsat na Goodreads. I když až po koupi nové knihovny, a srovnání všech knih. 

A jaké jsou vaše knižní plány? Shodujeme se v nějakých


9 komentářů:

  1. Schodujeme se v tom snížit počet nepřečtených knížek a že jsem si jich minulý rok koupila opravdu hodně. Ráda bych ten počet co nejvíc snížila a snažím si nekoupit další knížku než budu mít aspoň několik přečtených.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsou smělé plány :) Mám dost podobné cíle :) Snížit snad kilometrový seznam nepřečtených knih, koupit novou knihovničku, splnit výzvu na databázi knih a číst i více anglicky :) Tak snad se zadaří, hezké čtení přeji :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky bych chtěla snížit počet mých nepřečtených knih 😁 a začít číst víc anglicky. Přeji hodně štěstí při plnění 😊

    OdpovědětVymazat
  4. Tak já jsem si raději nedala žádné číslo přečtených knih, abych nebyla pak zklamaná. Ale rozhodla jsem se splnit stejně jako ty výzvu na databázi knih. Už jsem splnila 3 body :D Ale je to tím, že už čekám na příchod prcka a na čtení mám teď čas. Pak nebude :D

    Jinak jsem na tom stejně jako ty, začínám mít více knih nových než přečtených. A to raději nepočítám knihy ještě ve čtečce :D

    Snad se ti tvé plány vyplní :)

    OdpovědětVymazat
  5. Držím palce, ať se ti všechno vydaří! Hlavně ta nová knihovna ;)

    OdpovědětVymazat

Za komentáře děkuji, jsem ráda za každou vaši odezvu :)