čtvrtek 3. ledna 2019

Plány a cíle na rok 2019

Stejně jako minulý rok i v tom letošním budu pokračovat se svými plány a cíli. Nedávám si novoroční předsevzetí, už ne, tenhle článek je více takové připomenutí mých dlouhodobých plánů a cílů, kterým se snažím věnovat během celého roku, týkajících se čtení, cestování, vaření  dalších věcí. A tak vám je teď trochu rozepíšu.


Čtení a angličtina 

V roce 2018 jsem si dala za cíl přečíst 100 knih. A i když je pravda, že velkou část jsem načetla během vánoc komiksy a kratšími knihami, svůj cíl jsem splnila. V roce 2019 bych ráda přečetla 110 knih, četla více během celého roku a dohnala své největší knižní resty. O těch se ale rozepíšu v samostatném článku. Také se budu snažit psát více recenzí . 
Čtení v angličtině jsem loni zanedbala, proto se na něj v tomto roce konečně pořádně vrhnu. I když se anglicky pořád moc nedomluvím, začala jsem jí rozumět daleko lépe než dřív, a tak jsem se  alespoň částečně přiblížila ke svému  cíli naučit se pořádně anglicky. Když se mi letos podaří přečíst v angličtině všech 7 dílů Harryho Pottera, budu spokojená. 



Cvičení, sport

V posledním roce a půl se pohybu věnuji víc, než kdy dřív. Ať už se to týká cvičení doma či různých výletů, výšlapů a túr. Jízdě na kole a běhání jsem se loni popravdě moc nevěnovala, ale celkově jsem se svou fyzickou aktivitou docela spokojená. Ale může to být ještě lepší, chtěla bych se posouvat dál, tak, abych to na sobě pořádně cítila a proto ještě více zapojím pohyb, především se budu více věnovat běhu, plavání a také protahování, abych na konci roku konečně zvládla provaz a uběhla 10km. 


Vaření

Stále mi přibývají nové kuchařky, získávám nové recepty a ochutnávám nová jídla. Vaření mě vždy bavilo, nové recepty stále zkouším a budu v tom pokračovat i v roce 2019. 


Cestování

Plán, že budu v roce 2018 více cestovat jsem si splnila na jedničku. Navštívila jsem tolik zemí a míst jako nikdy předtím. Miluju poznávat svět, zajímavá místa u nás i v zahraničí. A i rok 2019 bude doufám plný cestování a poznávání.  Už teď máme s přáteli naplánovaných několik výletů, zájezdů a dovolených na letošní rok. 


Instagram a blog

S instagramem jsem se za poslední rok hodně posunula a mám ze své aktivity a práce na něm opravdu radost. Vždy je ale co zlepšovat a budu se snažit posouvat stále dál. Zdokonalovat se ve focení, předávat vám co největší inspiraci a motivaci, ať už se to bude týkat čtení, cvičení nebo čehokoli jiného. Neskutečně mě baví pro vás příspěvky fotit a psát a baví mě především komunikace s vámi. A letos už skutečně budu více aktivní i na blogu. Mám pro vás naplánovaných zatím několik článků a věřím, že nápadu na články bude ještě víc. Zatím se můžete těšit na článek s knižními resty a proč mám instagram. 

Mezi další z činností, kterým bych se ráda více věnovala patří kreslení,filmy, seriály a deník. Miluju sledování filmů i seriálů a loni jsem si na ně nedokázala najít příliš času, a tak bych se ráda podívala vždy alespoň na jeden film a jeden díl seriálu týdně. Je tolik filmů a seriálů, které bych ráda viděla. Kreslit mě vždy bavilo, a pokud se mi alespoň jednou za měsíc povede udělat si na kreslení čas, budu ráda. A co se týče deníku, vždy jsem si do deníku psala jen obyčejný text, dříve si sem tam něco nalepila, ale v minulém roce jsem se mu začala více věnovat, zdobit si ho, lepit fotky a v tom také budu pokračovat a zdokonalovat se. 

A co vy a vaše cíle, plány nebo novoroční předsevzetí? Dáváte si nějaké? :)

22 komentářů:

  1. Mým předsevzetím je být šťastná :) Knižní předsevzetí ještě sepíšu určitě na blog, ale nejdříve se nad nimi musím zamyslet :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné předsevzetí! Já si stanovila také přečíst 110 knih! Držím palce a doufám, že se nám to povede :-)
    Nemáš Turistický deník? Já si ho pořídila před dvěma lety a přijde mi to strašně super a moc mě baví. Také bych ráda více cestovala, uvidíme, jak to bude možné :-) Přijde mi, že rok od roku to je horší a horší :-o
    Těším se na tvůj rok 2019 protože podle plánů to zní opravdu skvěle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Turistický deník nemám, ale párkrát jsem si je už prohlížela. Zápisky z cest si píšu a lepím do běžného deníku kde mám i ostatní věci Přemýšlela jsem že bych to oddělila, ale nakonec jsem to nechala v jednom. Ale některé vypadají krásně. 😊 Tak snad budeš letos cestovat také víc :) Děkuju, já se taky moc těším, vážně chci být letos co neproduktivnější a ještě víc si letošní rok užít. :)

      Vymazat
  3. Držím palce! Som zvedavá, ako zhodnotíš svoje ciele na konci roka <3

    Jaji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) Také mě to zajímá, jak to nakonec všechno bude. :)

      Vymazat
  4. Skvělá předsevzetí! Doufám, že ti všechna vyjdou. Já jsem na tohle dosti neschopná - většinou vydržím maximálně měsíc a pak jedu zase ve starých kolejích. Nějaká jsem si však letos taky sepsala a jsou u mě na blogu. Tak uvidím, zda to zvládnu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) Já právě s předsevzetími, se kterými jsem začala od prvního ledna po chvíli sekla a proto jsem si místo toho začala sepisovat dlouhodobé cíle, i během roku :) To si musím také přečíst :)

      Vymazat
  5. Skvělá předsevzetí! Držím palce, ať se ti vše vydaří! :) Já si už žádná předsevzetí nedávám, vždy totiž všechna skončila fiaskem. XD Jediné čeho se držím, je heslo "Prostě žij" a tak prostě žiji a věci se nějak daří. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Ti :) To je ten nejlepší cíl, hlavně pořádně žít. :)

      Vymazat
  6. Cestování je super! Já jsem si taky dala pár míst, které bych chtěla navštívit ale uvidíme no :) Jinak sport je moc super! Já jsem si našla zálibu v józe, takže rok 2019 budu cvičit jógu. Přeji ti, jak se ti všechno splní ♥

    allaboutcandyslife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ať ti cestování vyjde a podíváš se, kam si přeješ 😊děkuju :)

      Vymazat
  7. Krásne predsavzatia!❤ Dúfam, že ti všetky výjdu. Moje predsavzatia na rok 2019 sú len 3 a to obliekať sa viac v retro štýle, zlepšiť sa vo volejbale a viac cestovať. Inak som otvorená všetkým novým výzvá aké mi život dá😅

    OdpovědětVymazat
  8. Doufám a moc držím palce, že se ti všechny plány povede splnit <3 Sama bych taky ráda trochu obnovila cvičení, na které jsem poslední půl rok dost kašlala :D a moc ráda bych také víc cestovala, ale asi nejdůležitější pro mě je být tenhle rok v pohodě a šťastná. Tolik se se vším nestresovat a trošku si užívat života :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) Přeju ti abys byla jen a jen šťastná. 😊

      Vymazat
  9. Já budu ráda, když zvládnu 55 knih za rok. A byla bych neskonale šťastná, kdybych začal číst v angličtině konečně. :)
    Tobě držím palce, ať se ti vše podaří! :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad nám oběma to čtení v angličtině vyjde. :)

      Vymazat
  10. Ahoj Sali, máš pěkná předsevzetí :) Budu držet palce, at ti všechna vyjdou :) Taky ůetos plánuji více číst v angličtině, dost jsem to minulý rok zandbávala. A hlavně více cvičit a cestovat. Láká mě poznávat nová místa a letos se nenechám odstrašit tím, že není s kým jet :) Zkusím to i na vlastní pěst :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) Skvělé plány ať se daří. A přesně tak, neboj se toho a cestuj, kamkoli chceš. :) lidi vždycky poznáš :)

      Vymazat
  11. Skvelé predsavzatia, držím palce aby sa všetky aj vydarili. Ja plánujem viac športovať, kedže mám pocit, že sa príliš málo hýbem. A tiež by som si chcela prečítať nejaké tie knihy, ktoré mi na poličke stoja pridlho. :)

    OdpovědětVymazat

Za komentáře děkuji, jsem ráda za každou vaši odezvu :)