středa 9. ledna 2019

Rozečtené série, na které se letos chystám



Mám pro vás další článek ze série knih, které se letos chystám číst. Tentokrát to budou rozečtené série, které bych ráda dočetla. Spolu s re-readingy dílů, které už přečtené mám. Je jich celkem šest, i když během roku se určitě najdou i další.



Největším restem co se knižních sérii týče jsou rozhodně Upíří deníky. Na střední škole jsem četla prvních pár dílů  ale poté jsem si řekla, že si je přečtu až budu mít sérii kompletní. A čekala jsem a dokupovala další díly. O vánočním volnu jsem přečetla znovu prvních pět dílů a popravdě musela přemýšlet, zda se sérii pokračovat. V porovnání se seriálem je kniha hodně velké zklamání. Nakonec jsem se rozhodla  že si zbylé díly přece jen přečtu, zvědavost, co se stane v dalších dílech tu přece jen trochu je, i když vím, že to bude pekelná slátanina. 


Ze Sirotčince jsem četla zatím dva díly, třetím jsem nepokračovala, protože tou dobou jsem ještě Knihovnu duší neměla ve své knihovně. Líbí se mi nápad podivných dětí a obě knihy mě bavily, a tak se letos pustím do celé série.


Univerzitu výjimečných jsem rozečetla před Humbookem 2017. Měla jsem však jen první díl, ostatní na mě tou dobou ještě čekaly v knihkupectví, a tak jsem prvním dílem také skončila. 


U Pokrevních pout, která jsou volným pokračováním série Vampýrská akademie, mi stále dva díly chybí. Letos je už doopravdy musím sehnat a celou sérii si přečíst. Zatím mám přečtený jen první díl a to už je let. 



U Vraní dívky mám zatím přečtené dva díly (alespoň myslím ) . Tolikrát jsem kolem ní procházela a říkala si, že už ji vážně musím dočíst a stále jsem se k tomu neměla. A tak je nejvyšší čas se k ní v letošním roce vrátit, první díly si připomenout a třetí dočíst  protože jsem vážně zvědavá, jak to celé dopadne a co se tu ještě odehraje.


Než jsem Tě poznala je jedním z nejsilnějších příběhů, které jsem kdy četla. Kniha, která mi vháněla slzy do očí i několik hodin po přečtení. Od pokračování s názvy Život po tobě a sama sebou nemám velká očekávání, přesto se těším  až si je také přečtu. Jen třetí díl si ještě potřebuji pořídit.

A jaké série máte rozečtené vy  :) 

16 komentářů:

  1. Z Univerzity jsem četla první dva díly, taky bych se ráda dokopala k tomu třetímu ;)
    Marky (Books are my life...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba se trefíme a budeme číst zároveň. 😊

      Vymazat
    2. To by bylo super, musíme se nějak domluvit :D

      Vymazat
  2. Siročinec slečny Peregrinové by som tiež chcela konečne dočítať :D

    OdpovědětVymazat
  3. Upíří deníky jsem četla, když jsem byla ještě na základce a tuším jsem skončila u 8. dílu. Vampýrskou akademii miluju a Pokrevní pouta mi přijdou trochu slabší, přesto mají svoje kouzlo. Sirotčinec není vůbec pro mě - u první knihy jsem se dost trápila :/ A Než jsem tě potkala miluju, ale asi to pro mě zůstane stand alone kniha a do pokračování se nepustím. Mě čekají rozečtené série jako například Griša, Kostičas, Kroniky Pozůstalých a Všem klukům, které jsem milovala :D Tak snad to tenhle rok zvláneme <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, na Kroniky pozůstalých jsem úplně zapomněla. 🙈 Ty jsem loni odkládala tak dlouho, až jsem je musela vrátit do knihovny. 😁🙈 Griša mě čeká celá v lednu :)

      Vymazat
  4. Upíří deníky. Když jsem byla na základce, tak jsem si půjčila prvních pár dílů. No otevřela jsem první, přečetla dvě stránky a s díky odložila. Brrr. :D Sirotčinec bych si taky chtěla přečíst. Pokrevní pouta... Mám dva díly doma a nečetla jsem je. Přemýšlím, že tohle jemné pokračování asi vynechám. :) Než jsem tě poznala má tři díly? Jsem žila v tom, že jen Život po tobě. Možná po těch knihách taky sáhnu, ale mám strach, že to nebude prostě ono.

    Gabux

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono vůbec o nic ani nepřijdeš u deníků 😁 Na podzim tuším vyšel ještě jeden díl - Sama sebou :)

      Vymazat
  5. Sirotčinec slečny P. jsem taky četla jen dva první díly a nevím zda si chci přečíst i 3. moc mě to moc nenadchlo ale film je krásně natočený.
    Knihu než jsem tě poznala miluji! Bohužel si ale nechci zničit ten dojem a bojím se, že se mi změní pohled na tenhle krásný příběh! Takže jsem zvědavá na tvůj názor. ♥ Krásné čtení ti přeji!

    ALL ABOUT CANDYS LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě četla zklamané i nadšené názory, tak jsem také zvědavá, jak se mi to bude líbit.:)

      Vymazat
  6. Sirotčinec slečny Peregrinové mám stejně jako ty rozečtený a k přečtení mi schází jen poslední díl (+ ten, co vyšel v originále). Četla jsi i povídky? Univerzitu výjimečnch jsem ani nezačala číst, ale doma mám první díl :-) Než jsem tě poznala byla velmi silná a skvělá kniha. Doma mám její dvě pokračování a doufám, ež si na něj letos udělám čas :-) Z Upířích deníků jsem přečetla asi tři díly, ale bože to nešlo dál.. Přečetla jsem si ze zvědavsoti anotace dalších dílů a několik stran z poslední knihy, ale víc tomu nedám. Byla to kravina ale seriál byl boží :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Povídky jsem zatím nečetla.Že bychom se trefily do společného čtení? :) i když asi bychom nejdřív měly přečíst Ready Player One 😁🙈

      Vymazat
  7. Upírske denníky som čítala skoro všetky, keď som mala asi 13! Mala som vtedy tú sériu veľmi rada. A Miss Peregrine mám rozčítanú, kúpila som ju v zberateľskom boxe, ale číta sa trochu ťažko anglicky, je tam na mňa vcelku veľa archaizmov. Ale aj tak je to skvelá kniha. Každopádne, veľmi sa mi páči Tvoj výber kníh a prajem veľa šťastia s Tvojimi rozčítanými sériami :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju.:)To jsem ráda, že sis čtení užila.Tak snad se do toho anglického čtení dostaneš.:)

      Vymazat
  8. Z tvých sérií, na které se letos chystáš jsem pár také četla, ale nevím, jestli v nich někdy budu pokračovat. :D
    Hodně let zpátky jsem přečetla 4 knihy ze série Upíří deníky, myslela jsem si, že bych to mohla jednou přečíst celé, ale má vůle není tak silná jako tvoje, jednoduše, vybodla jsem se na to. :D
    Podobně tomu bude i Sirotčinec slečny Peregrinové. Minulý rok jsem se konečně, na druhý pokus, pustila do prvního dílu a dlouho u něj zůstanu. Vůbec mě to neohromilo, a příběh byl svým způsobem ukončený, takže do dalších dílů se dvakrát nehrnu. Raději si pustit ten film, který se mi líbil více. :D
    A Než jsem tě poznala mám také na seznamu sérií, které bych chtěla jednou dočíst. Miluji tu knihu, film, postavy, outfity střelené Louisy, ale před druhým dílem bych si ráda dala jednou rereading toho prvního. Nevím, kdy se k němu dostanu, a jestli to vůbec bude tento rok, ale určitě bych si tuto sérii chtěla přečíst, zvláště když ji mám nyní kompletní. :D ♥

    OdpovědětVymazat

Za komentáře děkuji, jsem ráda za každou vaši odezvu :)