neděle 19. března 2017

Žrací článek č.3


A je tu další z mých žracích článků. Poslední dobou fotím jídlo snad pořád, tak mám alespoň zásobu fotek na články tohoto typu. 





Oblíbená kombinace, brambory a volské oko. 


Jen rychlovka sojové maso s brokolicí a kuskus. 


Míchaná vajíčka budou asi v každém článku. 





Ovesné lívanečky, bílý jogurt, kaki, kešu. 


První zkouška vaflovače. 


Tahle fotka je myslím z léta, Maso, cuketa a žampiony na grilovací pánvi. 



Rýžová kaše s kakaem a banánem, kaše je z rýžové krupice a mléka. 


Vepřová panenka



Další brambory s volským okem, a pečená cibulka. 


Ještě jedná rýžová kaše. 


A tady zkouška cuketových hranolek s parmazánem. 


6 komentářů:

  1. Super, díky za tipy. Vařenou brokolici jsem dlouho neměla a docela bych si jí k nějakému jídlu dala. Zkouška vaflovače musela dopadnout dobře, vypadá to k nakousnutí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Před pár dny jsem zkoušela vafle podruhé, fotka bude asi v dalších žracím článku :) a chutnaly :)

      Vymazat
  2. Měla bych si zakázat koukat na články s jídlem takhle večer, opět se mi sbíhají sliny. Hned jak jsem viděla na FB ve skupině, že je zase žrací článek, tak jsem neváhala a šla se podívat. Super jídla :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A myslím, že brzo bude další. Už se mi zase hromadí fotky :)

      Vymazat

Za komentáře děkuji, jsem ráda za každou vaši odezvu :)