čtvrtek 2. března 2017

Žrací článek č.1


Už je to pár měsíců co nad takovýmto článkem přemýšlím. Ráda si prohlížím fotočlánky s jídlem, inspiruji se jimi, ať už na blogu nebo třeba instagramu. A takové články se ode dneška budou objevovat i na mém blogu. Možná se někdo také nějakým tím jídlem inspiruje. Hodně dlouho jsem přemýšlela i nad názvem, a nakonec zvítězil název Žrací článek. A teď už pár těch "žracích" fotek.





Pokud připravuji jako přílohu rýži, a nějaká zbude, většinou z ní potom uvařím kari rýži. Jen na oleji osmažím cibulku, přidám rýži, kari a smíchám. Nejčastěji si ji dávám s vajíčkem, ale tady jsem měla v lednici ještě zbytek lososa. 


Mám strašně ráda vajíčka na všechny způsoby a hodně ráda vajíčka k snídani, do míchaných si přidávám šunku, cibuli, žampiony.... podle chuti. 


Další míchaná vajíčka, neměla jsem chuť na pečivo a tak jsem si k nim dala bramborovo-ovesnou placku. 


Špenát, losos, brambory, asi není co dodat.


I na sladké snídaně mívám chuť, tady je pohanková kaše. 


Palačinky, klasické. U palačinek střídám pšeničnou, ovesnou a pohankovou mouku. 


Další vajíčka, opečený toust, osmažená šunka, volské oko, cottage a jarní cibulka.


Ještě jednou míchaná vajíčka. 


Cottage s míchanými vajíčky. 


Někdy si dám i jen tak zeleninu s vajíčkem. 


Vepřová panenka- pořád si říkám, že někdy vyzkouším nějaký jiný recept, ale zatím jsem jí pokaždé jen osolila a dala česnek. 


Do toustů si dávám šunku, sýr, pórek a někdy rajče. A trochu másla. 


Špízy čekající na upečení. Kuřecí maso, slanina, paprika, cibule, vajíčko a rajče. Mamky recept. 


Když je chuť na brokolici. 


Aby těch vajíček nebylo málo. 


Palačinky s lesním ovocem. 


Poslední fotka je ze sushi restaurace. Poprvé jsem ochutnala kraba, a myslím, že ne naposled. 

Také máte rádi takovéhle články? 

6 komentářů:

  1. Z těch fotek jsem dostala pořádný hlad. :D Všechno vypadá skvěle. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ráda takové články, protože jíst se má i očima. A pokud někdo fotí na instagram jídlo nebo dává fotky jídla na blog, tak jídlo automaticky zdobí, což je super.

    Jinak skladké snídaně mám také ráda (kaše, lívance, atd.) a vajíčka si dávám k večeři taky snad na všechny způsoby (volské oko, míchaná vejce, hemenex, vajíčka na tvrdo, zastřená vejce, atd)...

    INKA – lifestyle, focení, líčení, krása, DIY a novinky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Me to strasne bavi takove fotky prohlizet, jeste kdyz si s tim nekdo umi poradne vyhrat a pekne to vyfotit( k tomu se snad casem take dopracuji :) ) A k veceri si vajicka davam take, to treba zas k zelenine, ryzi apod. :)

      Vymazat
  3. Taky miluji vajíčka snad na všechny způsoby :-) Jinak rýže s kari taky doma můžeme, je to super ozvláštnění a chuťově nemá chybu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vajíčka se mi asi nikdy neomrzí :) To jo, je to mňamka, já mam celkově kari ráda :)

      Vymazat

Za komentáře děkuji, jsem ráda za každou vaši odezvu :)