úterý 7. března 2017

Knižní přírůstky Leden 2017


Leden byl na nové knihy velice štědrý. Řekla jsem si, že si postupně dokoupím všechny zbývající díly u sérií, u kterých mám třeba dva díly ze čtyř a podobně. Prohlédla jsem různá internetová knihkupectví, kamenné prodejny či bazar na databázi, a měla jsem úspěch. Nakoupila jsem celkem patnáct knih.





Největší objednávka byla z knižního klubu, kde jsem si vybrala osm kousků. Využila jsem jejich skvělých akcí a zároveň splnila objednávku z katalogu. 


Kamarádka četla první díl a byla z něj nadšená, a protože i mě knihy lákaly k přečtení, za tu cenu jsem si je musela do své knihovny pořídit. 

Po tragické autohavárii, která ji připravila najednou o rodiče, přítele a nejlepší kamarádku, prchá Kacey se svou mladší sestrou Livií z Michiganu do Miami, aby tam začala nový život. Podaří se jí vybudovat novou existenci? Zbaví se trýznivých vzpomínek, které ji nepřestávají pronásledovat? A dokáže odolat záhadnému sousedovi z bytu 1D? Už sama skutečnost, že autorka K. A. Tucker vydala první knihu jako šestiletá, je zárukou poutavého a zajímavého čtenářského zážitku.


Knižní sérii Škola noci mám již nějakou dobu přečtenou, chybělo mi však dokoupit několik dílů. Teď už ji mám konečně kompletní. 


Na poslední knihu z knižního klubu mě upozornila kamarádka, když mi ji poslala, ať ji objednám. Anotace mě zaujala, snad se bude líbit i celá kniha. 

Svět, jak jej ukazuje waldorfské školství, je nezkažený a čistý a každému nabízí nespočet příležitostí pro osobní rozvoj. Judy MacFarlandová této myšlence zasvětila život, šťastná však není – manžel, závislý na lécích, jí ignoruje, se synem se jen hádá a vztahy s dcerou nejsou o mnoho lepší. Když se ve škole objeví šestnáctiletý Zach Patterson, zahlédne citově vyprahlá Judy odlesk chlapce, kterého jako dítě milovala. A protože přitahuje i ona jeho, je zralá žena ochotná rázem zapomenout na všechny zásady, kterými se doposud řídila. Věřila jim však někdy doopravdy? Skandál na sebe každopádně nenechá dlouho čekat…

Ostatní knihy jsou koupené od různých uživatelů databáze knih. 


I kdyby se mi knihy nelíbily, musím je mít už jen kvůli těm obalům. Seriál Upíří deníky je mým oblíbeným, a i když spolu s knihami téměř nesouvisí, knihy ve své sbírce chci mít. 


Chybějící díl z trilogie Malfuria.

V Barceloně žije u starého malíře map dívka Catalina, jejíž poklidný život náhle přeruší létající galeona Medúza, která do města přiveze zlověstné postavy s maskami harlekýnů. Ty kolem sebe šíří chlad a temnotu a mají jediný cíl: zmocnit se Cataliny. Catalina utíká a postupně vychází najevo, že není obyčejná dívka, ale že v ní dřímají strašlivé síly. Doufá, že se v Malfurii, tajemném místě uchovávajícím veškeré vědění pradávných čarodějnic, dozví celou pravdu o všem, co se kolem ní děje. Na světě znovu ožívají prastaré, již dávno zapomenuté čarodějnické schopnosti.


Noc, kdy Katelyn zemřela, se stalo cosi, co všechno změnilo. Zlo má nejrůznější příchutě. Někdy je hořké, jindy ošidně sladké. Katalyn zjistila den své smrti. V jeden okamžik byla deprimovaným teenagerem a zároveň ztratila život. A pak... ležela na stole z nerezové oceli, oči skleněné, tělo studené, a byla opravdu, ale opravdu mrtvá.
Jak se to stalo? Byla to sebevražda, nebo vražda? A kdo za to nese vinu?
Dvojčata Hayley a Taylor Ryanovi zakopnou o důkaz, který je mnohem více znepokojující než si vůbec dokázali představit... a prolitá krev je přivede na stopu tajemství z dávné minulosti, o níž by raději ani nic nevěděli.

Autor se nechal inspirovat pravdivým příběhem internetové šikany a Závist je prvním dílem odvážné, otevřené a hrůzostrašné série, která vás přivede až na hranu mezi životem a smrtí. 


Kdysi jsem si pořídila druhý díl, a jsem ráda, že jsem konečně sehnala i první. 

Oceněná kniha pro mládež na pomezí fantasy a thrilleru. 
Incarceron - futuristické vězení, uzavřené od pohledu, kde žijí potomci původních vězňů v temném světě, ve světě obsahující rivalitu a barbarství. Je to děsivá kombinace špičkových technologií - obývací budova, která prostupuje celý román, budova, kde jsou středověké mučírny - řetězy, velké haly, bludiště.
Sedmnáctiletý Finn denně bojuje o život v Inkarceronu, obrovském vězení, které má vlastní inteligenci a krutě s ní střeží tisíce vězňů. Finn si je díky znamení na ruce jist, že se zde nenarodil jako ostatní, ale přišel Zvenčí. Claudia je dcerou Správce Inkarceronu a má se vdávat; nenáviděný princ jí byl nastrčen mocichtivou královnou. Panuje totiž navenek středověká Doba – supermoderní svět se zastavil a dobrovolně se zbavil vší techniky v zájmu míru. Claudia i Finn jsou vězni svých světů – jenže vše se změní, když naleznou křišťálový klíč, který jim umožní spolu komunikovat.


První díl ze čtyřdílné série, zbývající díly už nějakou dobu vlastním. 

Harper Connelyová bývala docela obyčejná dívka. V patnácti letech však po náhlém zásahu bleskem během bouřky získala nevšední schopnost – dokáže objevovat mrtvé a určovat, jak vypadaly poslední chvíle jejich života. Její nečekaně nabytý „dar“ ji zavede do malého městečka v Arkansasu, kde se v doprovodu nevlastního bratra Tollivera snaží odhalit okolnosti úmrtí jednoho místního děvčete. Přímo na místě Harper dochází k poznání, že dívčinu smrt obestírá tajemství, které se kdosi snaží uchránit za každou cenu – třeba i za cenu vraždy. Harper se ale nevzdává a je odhodlaná odpor a strach místních lidí zlomit.

A jak jste na tom s knižními sériemi vy? Také máte plno takových, u kterých vám chybí díly? 

zdroj

2 komentáře:

  1. Ted jsi mo úplně pripomnela,ze mam druhy dil zavisti a chybí mi porad jednicka!! Cetla jsem obe,ale uz se k tomu asi nevratim a budu prodávat :)
    Ale jinak úplně rozumím dokupovani. Ted take postupne dokupuji knihy v serii :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě asi ještě nějakou dobo potrvá, než se na ně dostanu :) Já mám právě hodně těch sérií z levných knih, nebo z různých akcí, kde další díly chyběly. A některé, které jsem nedokoupila v době, kdy se ještě vydávaly, jako třeba Pokrevní pouta :)

      Vymazat

Za komentáře děkuji, jsem ráda za každou vaši odezvu :)