neděle 12. března 2017

Žrací článek č.2


A je tu další z mých žracích článků. Větší část fotek je focená minulý rok, ale protože tou dobou jsem takové články ještě nezveřejňovala, doplním jídla z loňského roku v těch současných. 




Pečené brambory s panenkou, jednoduché, rychlé, dobré, 


Večeře (vajíčka naměkko, další variace, kterou mám ráda). 


Ovesná kaše


Pohanková kaše. 


Pohankové lívance, agávový sirup, čokoláda, banán. 


Další z vaječných snídaní. 


Svačinka. 


Jednoduchý oběd(večeře) . Maso s olivovým olejem, kořením, na grilovací pánvi. 


Filé, brokolice, žampiony a kuskus. Někdy mám asi zvláštní kombinace. 


Další vajíčka k snídani. 

Kvalita fotek není dobrá, postupně vše doladím, aby vše lépe vypadalo. Vybrali byste si z jídel z dnešního článku? :)

4 komentáře:

  1. Krása, nemůžu se na takové články dívat navečer, jelikož mě pak chytá "žravá" :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) to znám, když takové fotky prohlížím, mám na všechno hned chuť. Ono i když čtu knížku, a popisují tam třeba nějakou hostinu, tak bych hned všechno ochutnala :D

      Vymazat
  2. Vypadá to dobře všechno a štve mě, že mi to takhle večer dělá chutě :D Už jsem koukala na první článek když vyšel a byla jsem zvědavá na druhý a ten se také povedl :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí :) A budou přibývat další a další :)

      Vymazat

Za komentáře děkuji, jsem ráda za každou vaši odezvu :)