pátek 31. března 2017

Knižní přírůstky Únor/Březen 2017


Máme tu poslední březnový den a s ním přichází nový článek v podobě knižních nákupů. V posledních dvou měsících jsem nenakupovala v takovém množství, jako v lednu, ale přece jen mi některé nové knížky přibyly.






Stejně jako v lednu jsem dokupovala chybějící díly u sérií. Jedním z nich je i jeden z dílů Pokrevních pout od Richelle Mead. Z této série mi zbývají dokoupit ještě dva díly. 


Další z knih od Richelle. Série, kterou už mám kompletní. 


I Upíří deníky mám díky těmto nákupům už kompletní. Myslím, že tak v květnu bych je mohla konečně všechny přečíst. Zatím jsem četla asi jen pět dílů, ale už je to delší doba. 


Další dokončená knižní série, Stefanovy deníky. 


Kavárnu na pláži mám přečtenou, a když jsem v knihkupectví viděl tu cenu, 99,- kč, musela jsem si ji koupit. Skvělá knížka, doporučuju. 

Je vám přes třicet a lezou vám na nervy poznámky o tom, že byste se už konečně měla usadit? Nejste v tom sama!
Evie byla odjakživa černou ovcí rodiny. Coby nenapravitelný snílek představovala příliš velký kontrast ke svým dvěma úspěšným sestrám. Zkusila se prosadit jako herečka, fotografka a zpěvačka, ale všechny tři směry se ukázaly být slepými uličkami. Jediným solidním bodem jejího neuspořádaného života je přítel – svědomitý a spolehlivý Matthew. Možná je ale na Eviin vkus až příliš solidní, a tak se občas neubrání dojmu, že jí život protéká mezi prsty.
A pak zemře její milovaná teta Jo a v závěti Evii odkáže nečekané dědictví – kavárnu na pláži v Cornwallu. Evie se vydá na cestu plná odhodlání alespoň jednou v životě něco dotáhnout do úspěšného konce. Není to lehký úkol, protože zaměstnanci kavárny po smrti původní majitelky značně povolili v pracovním úsilí, ale Evie chce světu dokázat, že není tak beznadějný případ, za jaký ji všichni považují. Tajně doufá, že když dá do pořádku kavárnu, navede vlak svého života konečně do správných kolejí. A kdo ví, třeba taky najde svou životní lásku..


Uplně jiná kniha, než které obvykle kupuji, ale od nástupu do nové práce jsem začala konečně chodit cvičit, a částečně jsem i upravila stravu, začalo mě bavit vše kolem fitness, jídla a tak, a proto jsem si pořídila tuto knihu. 

Co si myslíte o zázračných redukčních dietách, kouzelných prášcích na hubnutí nebo vibračních pásech? Nefungují? Správně!
Autoři Vám vysvětlí principy vyváženého stravování tak, abyste i vy dokázali pochopit celou problematiku rekompozice postavy. Dozvíte se, jak upravit svůj jídelníček s ohledem na své zaměstnání a případnou sportovní činnost. Budete schopni efektivně posoudit, který pohyb je Vám prospěšný a který je pouhou ztrátou času. Své názory podložili více než 250 klinickými studiemi, na které v textu odkazují.
Mimo jiné se můžete těšit na 30 chutných receptů a celou řadu tipů a rad jak zefektivni hubnutí i nabírání svalové hmoty, o kterých ste vůbec neměli tušení! Cílem této knihy je vzdělat čtenáře na úroveň vyšší, než má průměrný výživový poradce.

Které knihy jste si v poslední době pořídily vy? :) A které si plánujete koupit? 

6 komentářů:

  1. Já se teda přiznám, že na čtení nemám moc času. Když už nějaký je, tak čtu noviny, ale knížky dost zanedbávám. Naposledy jsem si koupila knihu v listopadu a od té doby tu leží a já si každý víkend připomínám, že už bych měla začít. Ale ty tvoje přírůstky vypadají zajímavě. Mě by se nejvíce líbila ta o té stravě :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď v březnu jsem celou nepřečetla ani jednu, také nějak nebyl čas, pořád jsem někde byla, a hlavně jsem se také prala s jednou knížkou, kterou jsem asi patnáctkrát otevřela, že budu číst a vždy jsem přečetla tak tři, čtyři stránky a zase ji zavřela, vůbec jsem se do ní nemohla začíst, a asi po šedesáti stránkách jsem ji nakonec musela odložit, jinak bych ji četla snad rok. Jinak v té poslední jsou ke konci i recepty :)

      Vymazat
  2. richelle mead jako autorku naprosto zroznuju, vampyrskou akademii a pokrevni pouta mam precteny cely, ted na me doma ceka sukuba, snad to bude stejne super :) upiri deniky naopak nesnasim. serial jsem chvili sledovala a dobry, ale ty knizky jsem nedala, i kdyz vydrzela jsem dlouho, snad do desaty, ale to je moje posedlost docitat serie, pak jsem to ale musela vzdat, dal to uz neslo :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to skvělá autorka :) Já četla zatim celou jen Vampýrskou akdemii, asi dva díly POkrevních pout a ostatní zatim ne, ale až dokoupim poslední díly Pokrevních pout, chtěla bych si letos přečíst všechny tři série za sebou. A i ty její další knihy :) A u deníků se mi líbí víc seriál, ale jsem zvědavá, co slátali všechno v těch knížkách :D

      Vymazat
  3. Taky se mi Kavárna na pláži moc líbila. Určitě se pustím i do dalších autorčiných knih.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já mám v plánu si další knihy od ní přečíst :)

      Vymazat

Za komentáře děkuji, jsem ráda za každou vaši odezvu :)