neděle 1. července 2018

Přečteno:Květen 2018

Narozdíl od předchozích měsíců jsem se v květnu docela rozečetla, a přečetla jsem celkem šest knih. Jedna z nich byla jen krátká dětská knížka, ale i tak jsem s množstvím přečtených knih v květnu spokojená. A které knihy to byly?

Harry Potter a kámen mudrců 


V květnu jsem se rozhodla, že si konečně po dlouhé době dám re-reading celé série Harryho Pottera. Hodně dlouho jsem žádnou z knih nečetla, a je to má nejoblíbenější série. Série, kterou bych mohla číst pořád dokola a nikdy se neomrzí. A protože jsme jeden víkend byly s kamarádkou fotit venku, první tři díly jsem nafotila v přírodě. 


Harry Potter a tajemná komnata


Druhý díl jsem kdysi dostala od taťky, a jako jediný ze série je v jiném vydání, v jiném formátu, kniha je větší než ostatní ze série. 

Harry potter a vězeň z Azkabanu


Poslední z dílů přečtených v květnu, ostatní jsem si nechala na další měsíce. A poslední z kratších dílů série.

Renegáti


Jedna ze zatím nejlepších knih letošního roku. Kniha plná superhrdinů, úžasných schopností, skvělých postav. Moje první přečtená kniha od Marissy Mayer, ale rozhodně ne poslední. Celá recenze na Renegáty je zde

Tatínku, ta se ti povedla 

K téhle knížečce bohužel fotku nemám, je to kraťoučká knížka od Zdeňka Svěráka, kterou jsem četla u známých, kteří mají malou dvouletou dcerku. Většinou chtěla ona "číst" mě, ale občas jsem četla i já její dětské knížečky. Tatínku, ta se ti povedla je milá knížka, a i v mém věku se mi líbila. 

Smrtka


Druhá kniha od Neala Shustermana, kterou jsem četla. Originální, čtivá kniha, se skvěle vytvořeným světem. Neal Shusterman opravdu psát umí, a pokud jste od něj ještě nic nečetli, doporučuji vám to napravit. Je pravda, že knihy jsou drsnější, a nemusí sednout úplně každému, ale já je mohu jedině doporučit. Recenze zde

V blízké době můžete čekat i článek s knihami přečtenými v červnu. Četli jste některou z uvedených knih? :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za komentáře děkuji, jsem ráda za každou vaši odezvu :)