čtvrtek 12. července 2018

Přečteno:Červen 2018

Z původně naplánovaných sedmi knih jsem v červnu přečetla jen pět. Týden jsem totálně prokrastinovala, a proto je to i ve čtení znát. Červen byl především ve znamení Harryho Pottera a světa kolem něj, a mé první přečtené knihy od Becky Albertali. A teď už vám ukážu, které knihy jsem tedy přečetla.


První knihou přečtenou v červnu bylo Probuzení Simona Spiera. má druhá kniha s LGBT tématikou, která splnila má očekávání. Je to příjemná, milá oddechová kniha, skvěle se čte. 



V červnu jsem se také pustila do knih z Bradavické knihovny. Začala jsem knihou Famfrpál v průběhu věků. Velmi krátká knížka, ve které se dozvíte něco o historii famfrpálu, o jeho pravidlech, týmech. 


Fantastická zvířata jsou další doplňkovou knihou ke světe Harryho Pottera. Přiblíží vám svět kouzelných zvířat, jejich podobu, chování, rozdělení. Po přečtení této knihy nutně potřebuji Bestiář Harryho Pottera. 


Bajky Barda Beedleho jsem četla již podruhé. Mám ráda pohádky, a líbí se mi i ty z kouzelnického světa. A nevadily mi ani Brumbálovy doplňující komentáře. 
Na všechny tři knihy z Bradavické knihovny budou na blogu brzy krátké recenze. 


Poslední knihou přečtenou v červnu je Harry Potter a ohnivý pohár, pokračovala jsem v re-readingu. První tři díly jsou prakticky stejné jako film, ale ve čtvrtém už bylo hodně věcí, na které jsem během dlouhé pauzy bez knih téměř zapomněla, a bylo hezké si je připomenout. Ku příkladu postavy jako Ludo Pytloun či Winky, které ve filmu vůbec nebyly.

A které knihy jste v červnu přečetli vy? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za komentáře děkuji, jsem ráda za každou vaši odezvu :)