středa 19. července 2017

Tipy na seriály č.3

Seriálů, které jsem na blog zatím nepřidala je pořád dost, a dnes mám pro vás další článek s tipy na seriály, které sleduji. 

Prison Break 


Do té doby příkladný občan Michael Scofield vejde do banky se zbraní a je za to uvězněn. To je však jen začátek jeho plánu na osvobození svého bratra z věznice. Vše má do nejmenších detailů promyšleno a nechybí mu silná motivace ani trpělivost. Útěk z vězení právě začíná.


Starší série Útěku z vězení jsem viděla dvakrát, jen u té nejnovější mi ještě několik dílů zbývá. Seriál z vězení a jiných nebezpečných míst. Prostředí, ve kterém nevíte, komu můžete věřit, kdo vás zradí, s kým uzavřete spojenectví, které je nejvýhodnější. A věci jsou zamotanější, než byste čekali. 

Reign


Seriál sledující osudy Mary, královny Skotů, která ve svých patnácti letech přijíždí na dvůr francouzského krále, aby si vzala korunního prince Francise. Jenže svazek není ještě stvrzen a podepsán; vše záleží na politice, náboženství a tajných spojenectvích, než na volbách vlastního srdce.

Seriál o Marii Stuartovně, na který se ráda podívám, ale stejně jako Once upon a time mi stačí vidět ho jen jednou. Zbýva mi zhlédnout snad víc, než jedna celá série. I u tohoto seriálu byli chvíle, kdy jsem si prostě musela hned pustit další díl, ale není to takové, jako u jiných seriálů. Nepřátelé spřádající intriky, snaha o dosažení moci. Do toho temnota, neznámé nebezpečí. 

Teen wolf


Mladý středoškolák Scott, byl náhodou pokousán vlkodlakem. Scott brzy zjišťuje, že na normální život teenagera může zapomenout. Aby toho nebylo málo, dříve poklidný život v malém městečku naruší další vlkodlaci. Na jejich příjezd však přichází rychlá reakce a do města se přistěhovává rodina lovců i s půvabnou dcerou. Jak se Scott zachová a co bude muset podstoupit, aby ochránil své přátele?

Seriál, ve kterém hrají hlavní roli vlkodlaci, ale objevují se zde i jiné nadpřirozené bytosti. Jeden ze seriálů, u kterých se vždy nemohu dočkat nového dílu. Určen je možná pro náctileté, ale jako náctiletá jsem Teen wolf začala sledovat, a baví mě stále i v současném věku. 

The vampire diaries


Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

The vampire diaries je taková moje srdcovka. Byly chvíle, kdy jsem si říkala, že už natáčejí jen proto, aby něco natáčeli, a motají páté přes deváté, ale sledovat jsem seriál musela dál. A když skončil, stejně jako u Pretty little liars to bylo zvláštní. Sledujete seriál tolik let, těšíte se na každý nový díl, a najednou je konec. Dobře, to možná znělo trochu moc dramaticky, ale je to tak. Je hodně dílů, které jsem viděla více než jednou, a které ještě několikrát uvidím. Možná někdy zkouknu celý seriál od začátku. 

The walking dead


Epidemie změnila drtivou většinu lidstva ve věčně hladové zombie. Malé skupiny přeživších se snaží najít mezi ruinami nový život, nebo si alespoň udržet ten nynější. Do tohoto světa se z kómy probouzí nicnetušící bývalý zástupce šerifa Rick Grimes. Jak dlouho asi může přežít?

Walking dead je seriál, kde čeká smrt na každém rohu. Svět je plný zombie, hrdinové nikdy neví, odkud na ně některý vyskočí. Jako by toho nebylo málo, nebojují jen živí s mrtvými, ale i živí s živými. Vždy, když se zdá, že by přeživší mohli mít konečně, v rámci možností, klidný život, stane se něco, čím nepočítají a vše zničí. 

A který seriál mi doporučíte vy? :) 

4 komentáře:

  1. Prison break je najlepšie, keď sa dej aj odohráva vo väznici, tie érie, kde v nej neboli ma veľmi nebavili a Teen wolf som tiež sledovala ale už ma to počas nejakej štvtrej série nebavilo.. Inak, skvelé tipy :D
    Melanie Gem,
    https://melanie-gem.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím souhlasím, že ve vězení je nejlepší :) Mě se Teen wolf pořád nějak drží :)

      Vymazat
  2. Tipy na seriály se hoodi. Zroovna hledám neco nového :) zaujalo me to druhé. Prison break jsem mela rada jen první a druhou serii pak hruza :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já u Reign musím zjistit, kde jsem skončila, chybí mi ještě hodně dílů :)

      Vymazat

Za komentáře děkuji, jsem ráda za každou vaši odezvu :)