pondělí 10. července 2017

Knižní přírůstky Duben-Červen


Během posledních měsíců do mé knihovny nepřibylo příliš velké množství nových knih, ale několik jsem si jich přece jen pořídila, a dvě jsem dostala k narozeninám.




V dubnu jsme s kamarádkou objednávaly už asi posté u knižního klubu. Vybrala jsem si tam tři knihy pro sebe, a jednu kamarádce k narozeninám. Dvě z knih jsou od autorky mé oblíbené Vampýrské akademie. Věk X jsem zatím nečetla, ale musela jsem si knihy koupit už jen proto, že je napsala Richelle Mead.


Od Gayle Formanové jsem zatím četla knihy Zůstaň se mnou a Kam jsi odešla. Jen jeden rok měli v knižním klubu za pěknou cenu, a tak jsem neváhala, a knihu přihodila do košíku.


K narozeninám od kamarádky jsem dostala knihu Uvnitř mé hlavy. Pravděpodobně ještě nějakou dobu potrvá, než se ke knize dostanu, ale těším se, až si ji přečtu.


Dívka, již jsi tu zanechal je jedna z knih jedné z mých oblíbených autorek. Ráda bych si postupně pořídila i další její knihy, které mi v mé knihovničce chybí. Dárek od kamarádky.


V den mých narozenin vyšla také kniha od další z autorek, které mám ráda. Poslední výročí jsem si vybrala z katalogu knižního klubu, a knihu jsem si zašla koupit do kamenné prodejny Neoluxoru.


Od Stephena Kinga jsem zatím četla jen dvě knihy, ale ráda bych přečetla téměř všechny knihy, které napsal. S kolegyní z práce jsme si objednaly Kingovo To. V září by mělo být v kinech nové filmové zpracování, a domluvily jsme se, že si ji přečteme, než na film do kina půjdeme. Zatím jsem přečetla čtvrtinu knihy, má více než tisíc stran. Chystám se psát i recenzi. 

A jak jste na tom s novými knižními přírůstky vy? Pořídili jste si za poslední měsíce více knih, než já? :) 

11 komentářů:

  1. Taky si chci přečíst ”TO”, nejlépe ještě předtím, než to bude v kinech. No, snad to stihnu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo, taky mám TO rozečteno a na film se s rodinou taky chystáme, je fajn, že má film nový, moderní kabátek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se musím podívat na oba filmy, neviděla jsem zatím ani tu starší verzi, až přečtu, zkouknu oba filmy :)

      Vymazat
  3. To mám doma. Neměl jsem si kupovat tu Jubilejní edici, ta černá je víc sexy.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné kousky :) Na spoustu z nich se teprve chystám :) Přeji hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ja jsem si nedavno pořídila Věk x a Sukubu. Richele mead mám moc rada tak snad ani temahle seriema nezklame.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také doufám, že se mi i série, které jsem zatím nečetla budou líbit :)

      Vymazat
  6. Ja jsem si nedavno pořídila Věk x a Sukubu. Richele mead mám moc rada tak snad ani temahle seriema nezklame.

    OdpovědětVymazat

Za komentáře děkuji, jsem ráda za každou vaši odezvu :)