neděle 16. července 2017

Žrací článek č.5


Dnes jsem tu opět s jedním ze žracích článků. Ne vše, co bude článek obsahovat, jsem vařila já, ale třeba někoho inspiruji, jaké místo navštívit na oběd, nebo třeba zákusek.




Jahodové knedlíky. Nejsou tedy domácí, koupila jsem mražené, ale měla jsem na ně chuť a nechtělo se mi s nimi vařit. Občas nějakou tu hotovku koupím.


Žebra v pivovaru Kněžínek, kousek od Českých Budějovic. Pivovar mohu jedině doporučit, výborně vaří, žebra nejsou to jediné, co jsem tady měla, ale pokud máte rádi pivo, bude se vám tu líbit také. Já na pivo moc nejsem, ale jejich medové chutná moc i mně :)


Hodně fotek ze žracích článků můžete vidět na mém Instagramu, pokud mě sledujete. Tanhle oběd je jedním z takových. Žrací články jsou obohacené ale i o fotky, které na Instagramu nemám.


Jedná z ovesných kaší. Ozdobená banánem, nektarinkou, brusinkami, borůvkami a kešu. Hrneček od mamky k narozeninám( přibližně od třinácti let sbírám vše s beruškami).


Pohárky z Třeboňské cukrárny na náměstí. Ráda si dávám banana split, a tady jsem ho poprvé dostala naservírovaný v misce ve tvaru banánu. 



Jablečné muffiny. Ráda bych vyzkoušela i další druhy muffinů, zatím jsem pekla jen ty jablečné a banánové. 


Dort na dvojitou oslavu narozenin. Základní piškotový korpus s kousky čokolády, čokoládový krém a poleva, ozdobeno kinder a oříškovou bonbonierou. 


Jedna z letních grilovaček u kolegy  z práce. Prý musely být alespoň 3 chody, aby mi to stačilo :D 


A nakonec ještě jedna ze snídaní. Slaná snídaně, doplněná miskou ovoce. 

Které z jídel byste si vybrali vy? :) 






5 komentářů:

  1. mmmm, tak to sú mňamky! začínam byť naozaj veľmi hladná! :D.

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda inspirace, díky ;) Jinak já co hodně projíždím, když nevím coby, tak tento blog http://blog.decodoma.cz/ - mají tam originální, jednoduché, ale hlavně chutné recepty.

    OdpovědětVymazat

Za komentáře děkuji, jsem ráda za každou vaši odezvu :)