úterý 11. července 2017

Tipy na seriály č.2

Stejně jako když jsem psala první článek tohoto typu, jsem pořád seriálový maniak. Dnes vám představím pár dalších seriálu, které sleduji, nebo které jsem sledovala. 

Lucifer


Lucifer je jako Vládce pekel znuděný a nešťastný, a tak rezignuje na svůj titul a opustí pekelné království pro oslnivý lesk a odvázanost Los Angeles, kde si otevře klub. Náhodně se však nachomýtne k vraždě a ke spolupráci s policí se dostane, ani neví jak.


Lucifera jsem začala sledovat v letošním roce. První sérii a část druhé jsem měla zhlédnutou asi během deseti dní, seriál mě neskutečně zaujal. Netrpělivě jsem čekala na další díly, kterých naneštěstí bylo jen pár. A další série bude vysílaná až na podzim. Seriál by se dal víceméně popsat jako kriminálka, avšak s prvky nadpřirozena. Lucifer spolu s detektivkou vyšetřují zločiny, celý seriál je protkaný událostmi, kterým obyčejný smrtelník nerozumí. Lucifer je seriál, který začnete sledovat, a nemůžete přestat. 

Once upon a time


Seriál plný pohádkových bytostí, které však žijí v našem světě. Snad každá pohádková postava, která vás napadne, se v seriálu objeví. Asi nejdůležitější heslo seriálu je, že láska vždy zvítězí nad zlem a vždy je tu naděje, jen v to musí člověk věřit. Once upon a time je seriál, na který se ráda podívám, jsou chvíle, kdy si napjatá říkám, co se bude dít dál, ale najdou se tu i momenty, kdy zvedám oči v sloup, jak je ten děj zase zamotaný. Na nové díly se těším, ale potřebu podívat se na všechny díly znovu nemám. A poslední scéna v zatím poslední sérii se mi zdála přehnaná až moc, z další série mám celkem obavy. 

The Originals


Spin off k seriálu The vampire diaries. Upíři, vlkodlaci, čarodějky a další nadpřirozené bytosti. Takové seriály mě prostě baví. Najdete zde postavy, které se objevily v upířích denících, ale hlavní zápletka se točí kolem původní rodiny upírů, a městě New Orleans, ve kterém žili. Objevují se tu zlo, které v The vampire diaries nebylo, seriály jsou částečně propojené, částečně každý o něčem jiném. 

Person of interest 


Společensko-kritický seriál od Jonathana Nolana (Temný rytíř), který odráží, stejně jako například Homeland, důsledky jedenáctého září. Především se ale zaměřuje na problematiku vládního sledování, a to očima akčního a špionážního thrilleru.

Seriál Person of interest jsem zhlédla kompletně. Snaha zabránit zločinům pomocí sledovacího programu, a na druhé straně jeho zneužití. Obraz budoucnosti, kdy technika začíná vládnout nad lidmi, místo aby člověk ovládal techniku. Technika je dobrá věc, ale co když se věc, původně určená k dobru, stane nebezpečnou? A co když se objeví dvě silné, umělé inteligence? Podívejte se na seriál, a uvidíte sami.

Pretty little liars



Čtyři nejlepší kamarádky odkrývají pravdu o smrti jedné z nich, zatímco někdo odhaluje jejich největší tajemství.

Seriál plný tajemství, strachu, porušování pravidel, ale i vražd. Podezřelý může být kdokoli. Kdo lhářky pronásleduje, kdo o nich vše ví? Pretty little liars jsem sledovala 7 let, během kterých byl vysílaný. Nedávno odvysílaly poslední díl. Tak dlouho jsem lhářky sledovala, až je zvláštní, že další díly už nebudou. Seriál, na který bych se podívala znovu. A některé díly jsem také vícekrát viděla. 

Viděli jste některý ze zmíněných seriálů? :)





4 komentáře:

  1. PLL taky sleduju (pořád sleduju, protože jsem asi poslední 3-4 díly neviděla :D) a The Originals jsem dřív taky sledovala spolu s The Vampire Diaries. Pak jsem ale zapomněla, kde jsem v obou seriálech skončila a od tý doby jsem se do toho už nepouštěla :D Ostatní seriály neznám.

    Karolína & Maličkosti ze života

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takových lidí znám víc, kteří se ztratily v tom, kde přestali koukat :D Já třeba vůbec nevím, kde jsem skončila v seriálu Reign.

      Vymazat
  2. Lucifera som chvílu pozerala ale velmi to mnou nehlo, nuž prekliaty 5 diel, vtedy prestávam väčšinou pozerávať veci ale PLL akurát začínam :)

    budem rada, ak navštíviš môj novovytvorený blog ♥
    Melanie Gem
    https://melanie-gem.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Za komentáře děkuji, jsem ráda za každou vaši odezvu :)