neděle 15. prosince 2019

Přečteno:Listopad 2019

V listopadu se mi podařilo přečíst celkem osm knih a jednu knihu dočíst.

Harry Potter and the Order of the Phoenix


Asi po třech měsících jsem dočetla pátý díl Harryho Pottera. Potřebovala jsem si ho dávkovat, protože první čtyři díly jsem přečetla docela rychle po sobě a asi na mě té angličtiny bylo už moc, přece jen to byly první anglické knihy, které jsem četla. Když nepočítám kdysi nějaké ty s pár základními slovíčky. A popravdě, čtení pro mě už bylo i o něco náročnější než u předchozích dílů. Pátý díl je můj oblíbený a i v angličtině jsem si čtení užila. 



Škola noci 10: Skrtá


S Luckou jsme začátkem měsíce doháněly společné čtení z října. Každý měsíc během letošího roku čteme jeden díl Školy noci a ten desátý nám v říjnu nějak nevyšel.

Nikdynoc


Tohle byl docela boj. Po všech těch nadšených recenzích jsem nemohla nemít vysoká očekávání a ta bohužel nebyla zcela naplněna. První polovinou knihy jsem se musela prokousávat, nedokázala jsem se pořádně začíst, pořád jsem čekala na ten zvrat, kdy se do knih opravdu ponořím. Postupně mě kniha začala bavit víc a víc a ke konci jsem se opravdu začetla, nicméně tak nadšená jako většina ostatních čtenářů z knihy bohužel nejsem. Ale pokud bude druhý díl pokračovat stejným tempem jako druhá polovina Nikdynoci, možná mě nakonec nadchne víc.

Projekt Kronos


V rámci listopadového čtecího maratonu, který jsem pořádala, jsem konečně přečetla Projekt Kronos, který jsem posílala do knižní štafety. Ano, bylo to už moje třetí čtení této knih, ale zkrátka, Projekt Kronos je geniální a já doufám, že si ho přečte co nejvíc lidí. A s poznámkami od holek, které se štafety zúčastnily, bylo čtení ještě geniálnější. A protože jsem ho četla už po přečtení druhého dílu, všímala jsem si, jak moc je jednička přípravou pro druhý díl. Jak moc jsou události v prvním díle důležité v tom druhém. Jak je všechno geniálně propojené. Zkrátka po Harrym je tohle pro mě ta nejdokonalejší série. 

Strážci času


Po několika letech, kdy jsem si chtěla dát re-reading série Strážců času ten čas konečně nastal. Jedna z mých nejoblíbenějších sérií, kterou jsem poprvé měla půjčenou
z knihovny, ale zalíbila se mi natolik, že jsem ji potřebovala mít i ve své knihovně a všechny tři díly jsem dostala k Vánocům. Fantasy, kde na jedné straně stojí Řád chaosu, snažící se změnit minulost a ovládnout tak svět, a na straně druhé Strážci času, jejichž úkolem je Řádu jejich plán překazit. Fantasy plné cestování časem a skvělých postav. Doporučuju. 

Harry Potter a kámen mudrců


K Harrymu asi nemusím nic dodávat. Na re-reading se pokaždé těším. 

Labyrint u mrtvého ženicha


Dobrodružná kniha pro mladší čtenáře. Recenzi můžete najít zde

Škola noci 11: Odhalená


Listopadové společné čtení Školy noci se nám povedlo přečíst v listopadu a opravdu společně. Nejnudnější díl celé série, vycpávkový, o ničem. 

Černé znamení

V listopadu jsem také přečetla Černé znamení. Druhý díl Divotvůrce, přečtený v rámci knižní štafety od @sberatelka.knih.

A které knihy jste v listopadu přečetli vy? :)

4 komentáře:

  1. Školu noci jsem četla před lety, ale nedostala jsem se přes třetí díl. Začalo to na mě být trochu moc překombinované a přitažené za vlasy. Projekt Kronos jsem četla letos na podzim a byla jsem moc mile překvapená. Doufám, že se po Novém roce dostanu k pokračování. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kronovy děti jsou ještě lepší než Projekt Kronos, a to už z Krona jsem byla mega moc nadšená .:)

      Vymazat
  2. Moc hezké fotky :) Přečetla jsi docela dost knih, mně se ale taky v listopadu docela dařilo :)

    OdpovědětVymazat

Za komentáře děkuji, jsem ráda za každou vaši odezvu :)