sobota 13. srpna 2016

První recenzáček

Tak už i mě přišel můj první recenzní výtisk. Na stránkách nakladatelství Omega jsem se zúčastnila konkurzu o novou knihu.



A která kniha mi to přišla? 


Poppy Day, která mě okamžitě zaujala svoji krásnou obálkou, a u které mě hodně zaujala anotace. Kniha byla pečlivě zabalená, zatavená v igelitu, aby nedošlo k poškození.

 A o čem tedy kniha je? 
Poppy Day byla od chvíle, kdy si vzala svou dětskou lásku Martina, velmi šťastná. Manžel ale musel odjet do války daleko od domova a Poppy nezbývalo nic jiného, než počítat dny zbývající do jeho návratu. Jenže jediné zaklepání na dveře dokáže převrátit celý život na ruby. Martin byl zajat a je držen jako rukojmí v nebezpečném Afghánistánu. Armáda pro jeho osvobození nemůže nic udělat, proto se Poppy rozhodla, že ho musí nějakým způsobem dostat domů. Co ale zmůže jediná žena, sama v cizí zemi, pro záchranu muže, kterého tak vroucně miluje, a jak vysoká je cena, kterou by za to měla zaplatit? 

Recenze brzy na blogu :)


3 komentáře:

  1. Ta obálka vypada opravdu moc hezky. Právě čekám až mi dorazí nový balíček s knihami. Kolik kniha stála?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poslali mi ji jako recenzni vytisk,nakladatelstvi posle knihu a ja za to napisu recenzi,tak cenu nevím :) a obalka se mi libi moc :) na jake knihy cekas? :)

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat

Za komentáře děkuji, jsem ráda za každou vaši odezvu :)