pátek 12. srpna 2016

Okolo Třeboně....nevyfotila jsem žádné koně...Třeboň 9.8.2016

V pondělí jsem měla volno, a protože bylo pěkně, rozhodla jsem se jet trochu fotit do Třeboně. Fotky nejsou nejlepší, jen zase spíše takové zkušební.
















Budu ráda za všechny komentáře, pište, co se vám na fotkách líbí a co ne :) 

9 komentářů:

  1. Krásne fotky! :)

    Pozývam ťa na letnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, páni...ty tvoje zkušební fotky jsou opravdu úžásný :) Fotím moc ráda, i když ne moc dobře.
    Jinak máš pěkný a útulný blog :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné odpoledne,
    až dneska mám čas v klidu nakouknout.Moc hezké fotografie i celý blog je příjemný a osobitý,moc se mi líbí.
    Přeji krásný víkend a zase ráda přijdu.
    Renča

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Fotky jsou super. Obzvlášť se mi líbí fotografie květin. Moc pěkný blog :)

    OdpovědětVymazat
  6. Dekuju :) kvetiny fotim snad pokazde,kdyz jdu fotit :)

    OdpovědětVymazat
  7. Dekuju :) kvetiny fotim snad pokazde,kdyz jdu fotit :)

    OdpovědětVymazat

Za komentáře děkuji, jsem ráda za každou vaši odezvu :)