středa 27. listopadu 2019

Stand alone knihy, které už bych si vážně měla přečíst

Na začátku roku 2019 jsem vydala sérii článků se seznamem knih, které bych si ráda v letošním roce přečetla. Knihy, které jsem už dlouho odkládala, největší resty, doporučení, re-readingy. Chyba byla ta, že seznamy zůstaly zapomenuté na blogu a v jednom příspěvku na instagramu, ale jinam už jsem si je nezapsala, A téměř jsem se jimi neřídila. A tak mám pro vás(a vlastně i pro sebe) pár článků s TBR na prosinec a celý příští rok. Mohla bych čekat na leden, ale proč to odkládat na začátek roku? Hodně knih se bude opakovat z loňského roku, některé budou nové. Pojďme se tedy podívat, které knihy to jsou. V dnešním článku budu psát o plánovaných stand alone knihách.



HARRY POTTER- MAGICKÁ MÍSTA A FILMOVÁ KOUZLA

Svět Harryho Pottera miluju od dětství, všech sedm původních dílů mám přečtených několikrát, a proto, když začaly vycházet doplňkové knihy obohacující čtenáře o dobře známé i nové informace z tohoto magického světa, věděla jsem, že si budu potřebovat přečíst každou, která vyjde. A nejen přečíst, pořídit si je i do své sbírky. Obě dvě knihy, které zatím mám, jsem dostala k Vánocům. Magická místa v roce 2017 a Filmová kouzla o Vánocích 2018. A samozřejmě,že jsem si v nich několikrát listovala a prohlížela si je, ale řádného přečtení se jim ještě nedostalo. Už před rokem bylo pozdě, a alespoň jednu z nich bych si ráda přečetla po blízkém plánovaném re-readingu původních sedmi dílů. 

READY PLAYER ONE


Za pár měsíců to budou už dva rok od té doby, kdy se v kinech vysílal film, natočený podle této knižní předlohy. Film, který jsem viděla, ale stále jsem nepřečetla knihu. A že ji mám na TBR seznamu ještě delší dobu, než byl natočen film, který se mi zdál hodně povedený. Už jen pro porovnání si knihu musím přečíst a jsem zvědavá, jaký na ni budu mít názor. Zda bude lepší než film, nebo mě po nadšení z filmu spíše zklame. 

ZLODĚJKA KNIH


Zlodějka knih je stále snad můj největší knižní rest. A popravdě mi nejde do hlavy, proč jsem ji stále nepřečetla. Pravda, bylo pár situací, kdy jsem měla pocit, že přečíst si ji mi snad není souzeno, ale to mě neodradilo od touhy si ji přečíst. Patří ke knihám, na které se těším nejvíc, už tolik čtenářů mi ji doporučovalo. Říkáte si, proč ji tedy už dávno nemám přečtenou? Já si to říkám také. 

STALKER


Stalkera, a celkově knihy od dvojice Lars Kepler , mám na svém TBR už opravdu dlouho. A konkrétně tuhle knihu už víc než rok, možná ještě déle mám i ve své knihovně. A také stále nepřečtenou. Celkově bych ráda přečetla víc severských detektivek, ale na Stalkera už je vážně nejvyšší čas. 

PÝCHA A PŘEDSUDEK

Snad každý už musel slyšet o téhle klasice. Číst knihu nebo vidět film. A pak zbývá těch pár jedinců, včetně mě, kteří jsme nečetli knihu a neviděli ani film. Ale já to napravím. 

MALÝ ŽIVOT

Co k tomu dodat? Neskutečně mě zajímá, jestli mě tahle bichlička nadchne tolik, jako mnoho jiných. A ano, už je to také několik let, co ji mám na TBR.  

A jaké jsou vaše knižní resty stand alone knih? Plánujete si dopředu seznam knih, které si chcete během určité dobpřečíst? :)

2 komentáře:

  1. Zlodějka knih je úžasná, viděla jsem i film, mě zasáhla hodně, ale třeba kolegyně z práce mi ji vracela nepřečtenou, že se nemohla vůbec začíst a absolutně ji nebavila

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsem si loni naplánovala asi 10 knih, které jsem chtěla tento rok přečíst. Většinu se mi podařilo přečíst, takže také plánuji podobný článek i tento rok. Uvidíme, jak to vyjde :)

    OdpovědětVymazat

Za komentáře děkuji, jsem ráda za každou vaši odezvu :)