čtvrtek 8. prosince 2016

Smetanové těstoviny

Těstoviny mám ráda na všechny možné způsoby. Nedávno jsem měla chuť na nějaké krémové, a tak jsem zase vzala co mě napadlo a vznikl z toho nový recept (alespoň pro mě nový). Podobné těstoviny už jsem měla v různých restauracích, a tak jsem přemýšlela, jak by se mohly vařit, možná že někde vaří těstoviny zrovna tak, jako teď já.


Suroviny :1 balení těstovin
               :1 cibule
               :česnek (podle chuti, záleží, jak moc máte rádi česnek)
               :2 smetany ke šlehání
               :kuřecí maso (0,5kg)
               :mléko
               :máslo
               :olej
               :sýr (parmazán, grana padano..)
               :sůl
               :pepř


Na pánvi rozehřejeme máslo a do sklena orestujeme na kostičky nakrájenou cibuli. Zalijeme smetanou, přidáme trochu mléka a chvíli povaříme. Do směsi prolisujeme česnek, mírně osolíme a opepříme. Mezitím si uvaříme těstoviny, a na jiné pánvi orestujeme osolené a opepřené, na kostičky nakrájené maso. Maso přidáme do směsi, ochutíme a zároveň i zahustíme nastrouhaným sýrem, smícháme s těstovinami a můžeme podávat. Já jsem ještě nakonec přidala nakrájenou pažitku a na talíři posypala ještě trochou sýra. 
           


Mát také rádi těstoviny? A jaké jsou vaše oblíbené? :)

2 komentáře:

Za komentáře děkuji, jsem ráda za každou vaši odezvu :)