neděle 7. ledna 2018

Plány a cíle na rok 2018

Letošní rok začal parádně. Po naší silvestrovské oslavě jsme s přáteli dopoledne vstali, a pokračovali v oslavách nového roku, dokud neodjeli domů. Chtěla jsem zbytek dne využít, a tak jsem si zacvičila, uklidila, přerovnala knihy, četla a psala do diáře na rok 2018.



Výše zmíněný diář je od Lucie a Nicol z A cup of style. Diář se mi moc líbí, protože má spoustu různých plánovačů, týdenních To do listů, místa na poznámky a mnoho dalších skvělých částí. Už v prosinci jsem si do něj začala psát různé cíle, které bych ráda do daného měsíce splnila, do týdenních To do listů si plánuji úkoly, které splnit daný týden, jako je napsat článek, či vyzkoušet nový recept. Diář se holkám opravdu povedl a já jsem moc ráda, že jsem si ho koupila.


A jaké jsou tedy mé plány a cíle na letošní rok? 

Především bych se konečně ráda pořádně naučila anglicky. Částečně jsem začala už minulý rok, ale ten letošní se angličtině budu věnovat víc, a naučím se ji alespoň tak, abych se mohla dostatečně domluvit, rozuměla a mohla číst anglické knihy, aniž bych se musela pořád dívat do slovníku.


Angličtinu bych ráda trénovala i při cestování, s kamarádkou plánujeme podívat se zase k moři a co nejvíce cestovat a jezdit na výlety, ať už v zahraničí či v České republice. A tady navážu na další můj plán, a tím je tedy cestování. Už minulý rok jsem cestovala víc, než v předchozích letech a letos bych se ráda podívala ještě na více míst, než loni. Ať už to budou různé hrady a zámky, přírodní úkazy, jezera, hory, cokoli. Ráda bych navštívila co nejvíc možných míst.


Další plány se týkají mého blogu a instagramu. Na blogu budu pořádně pracovat, aby články přibývaly častěji, a ne jednou za čas náhodně, jako tomu bylo doposud. Budu psát a psát, a v psaní se zlepšovat, aby se i mé články zlepšovaly, a aby mým čtenářům, vám, něco daly. A co se týče instagramu, dříve jsem přidávala nic neříkající fotky bez popisků, ale i v tom se snažím zlepšit. Chtěla bych, aby mé fotky a popisky k nim dokázaly inspirovat, motivovat, aby z nich mí sledující něco měli. 


K Vánocům jsem dostala knihu o focení. Už rok a půl mám zrcadlovku Nikon, ale stále s ní neumím pořádně pracovat. málo jsem se tomu věnovala, a to je další věc, kterou letos napravím. Prostuduji knihu, vše budu zkoušet v praxi a ráda bych si zašla i na kurz focení. 


Další z mých plánů je ještě více se věnovat sportu, cvičení. Loni jsem se začala hýbat více, než dřív, ale pořád to nebylo ono. Ne po celý rok, hlavně začátek roku byl líný, zbytek už byl aktivnější. Letos budu s pohybem pokračovat ještě víc. Už na podzim jsem začala chodit většinou z práce i do práce pěšky, autobusem jsem jela jen párkrát. Koupila jsem si čip do bazénu, a začala jsem zase plavat. Když jdu běhat, běhám 5km, ale letos bych alespoň jednou ráda zaběhla 10km. A na kratších vzdálenostech bych si chtěla zlepšit čas. Přihlásím se alespoň na jeden běžecký závod. Natrénuji kolo, aby mi kopce nedělaly takový problém, jako teď. A v posilování a protahování má cílů hned několik(shyby, kliky, provaz...) 



Mám doma spoustu kuchařek, a jsou ještě další, které si plánuji koupit. Baví mě vaření a zkoušet nové recepty, a minulý rok jsem jich pár vyzkoušela, ale nebylo jich moc, a tak letos budu zkoušet nové recepty víc. Včera jsem začala s francouzskými tousty podle anna_sco a ratatouille s knihy Lahodně s Ellou každý den. A co se ještě jídla týče, minulý rok jsme začaly s kamarádkou zkoušet různé kavárny a restaurace, ve kterých jsme ještě nebyly, a doufám, že letos jich objevíme a vyzkoušíme ještě víc. 


Od malička jsem blázen do knih a minulý rok jsem jich přečetla jen hodně málo. Letos jsem si dala výzvu přečíst 100 knih. Jestli to stihnu, nevím, ale myslím si, že ano, a na čtení si udělám dostatek času.  Se čtením souvisí i psaní recenzí, kterých jsem zatím moc nenapsala, ale i v tom se zlepším.
Ještě je jedna věc, na kterou bych si letos alespoň občas udělala čas, a to je kreslení. Kreslit mě baví, ale už dlouho jsem se kreslení vůbec nevěnovala a ráda bych to napravila. 


 Tohle jsou mé plány na letošní rok. Udělám vše pro to, aby se mi je dařilo plnit, výmluvy musí jít stranou, využiji svůj čas naplno, a věřím, že tak se mi plány i cíle podaří uskutečnit. Budu zkoušet nové věci, sbírat zkušenosti, kde se dá, vyhledávat a navštěvovat různé akce, workshopy.  A věřím, že ten letošní rok bude ještě lepší, akčnější a aktivnější než byl ten předchozí. 



A jaké plány a cíle máte na rok 2018 vy? Shodujeme se v některých? :) 

2 komentáře:

Za komentáře děkuji, jsem ráda za každou vaši odezvu :)